2015. szeptember 11., péntek

Ketten vagyunk

Amióta nem írtam, pörögtek az események. A múlt héten érkeztem ciklusom 12. napjához amikor is mennem kellett ultrahangra, hogy lássuk indulhat-e Fagyóca felébresztése.
Egy új doki fogadott, Zs. bemutatott Neki, még nagyon új látszott rajta, nem tudja még a rutint. Mert uh. közben kétszer is megkérdezte Zs-t mit láttunk az előző uh-on.
Mikor is elmondtuk hogy nem volt előző uh- mert spontán ciklusban csak a 10-12. nap között hívnak be uh-ra.
Az eredmény viszonylag jónak mondtahtó ( azért írom így mert tudom nem hasonlítgassak de az áprilisi ciklusnál kicsit nagyobb tüszővel és vastagabb nyh-val indultunk)
Tüsző 18 mm, nyhártya vastagság 7 mm... már aznap mehetett is  a tüszőrepi, s szept. 10-re azaz tegnapra tették a FET időpontját.
Az injekciót megkaptam péntek este, s a hétvégém és  hét eleje előkészületekkel telt. Szerettem volna kitakarítani itthon, s sok mindent rendben "hagyni" hogy a pihenést és az elkövetkező 2 hetet ne zavarja meg semmi.
Tegnap reggel telefonálnom kellett, hogy Fagyóca felébredt-e.. ugye már csak Ő maradt egyedül. S igen gyönyörűen osztódott.. s így 11:30-ra kellett az Intézetbe érnem.
Akkor már csak 6-an voltunk összesen, Én voltam az utolsó mivel Én érkeztem legkésőbb.. ugyanazt az ágyat kaptam mint a legelső lombik beültetéskor (az volt szabad)
F. doki kézen fogott és már sétáltunk is befelé, ahol volt egy kis meglepetés.. mert ugye telt hólyag, kell. Még véletlenül sem mertem elmenni pisilni, csak itthon indulás előtt (1,5 óra az út). De valamiért nem találta, és látta megfelelően a méhemet az uh-on.
Szegény I-is mondta, de hogy Ő látja, és a hólyag van annyira tele mint az előttem valamelyik Hölgynek.
Aztán megkérdezte, hogy hátrahajló méhem van? -S közöltem, hogy nem mondták még ezt ( pedig átestem már nem egy uh-on és lombikon), csak a középtől kicsit balra helyezkedik el ott kell keresni.
Persze azért látta :) de nem teljesen élesen, de jött végre Fagyóca, gyönyörűen kibújva burkából már. Vissza is kaptam viszonylag gyorsan. De utána a biztonság kedvéért csináltak egy hüvelyi uh-ot, hogy biztos jó helyre rakták.
S igen, minden  a legnagyobb rendben volt. Megkaptam odalent a pihenés után a papírokat, Ajánlott vitamint a doki, mert kérdeztem hogy annyi féle van  a piacon mégis melyiket ajánlja.
Majd rátértünk a kényesebb témára, a várólistára a B-tervre ahogy Ő fogalmazott. Mert bizony akármennyire is optimista és bizakodó vagyok, ezt is számításba kell venni.
S kiderült, hogy mivel a spontán terhesség miatt nem használtam fel az akkori várólista helyemet, ha most   újra rákerülök 2016. novemberi sorszámom lehet.
Abban maradtunk, hogy próbál előrébb hozni, ha lehetséges.
De bízom Benne, hogy erre nem kerül sor!
Mert Fagyóca nagyon erős, élni akar, és Velünk marad.
Most pihenek itthon, horgolok egy újabb mellényt, melegítő párna van a derekam alatt, nagyon jólesik a langyos meleg.
Holnap lakodalomba készülünk, remélem nem lesz hideg és a vacsoráig Én is ott tudok maradni,

4 megjegyzés: