2016. január 31., vasárnap

Ez egyre rosszabb és kilátástalanabb

A hét végére megérkezett az vizsgálataim eredményének 80%-a.. azt hittem csak az immunológiát fogják megküldeni, hiszen az határidős, a többinek még bőven van ideje. De nem ez történt a trombophiliát is megkaptam egy az egyben.
De szörnyű az eredmény. Az immunológia egyenlőre rendben legalábbis ami az alap vizsgálatokat illeti, még a cukrot és az inzulint megnézetem hogy azzal is tisztában legyek. De lisztérzékenységem és egyéb immunológiai betegségem úgy látszik nincs.
De a trombophiliám borzasztó lett.. lett sok-sok plusszos érték és mínuszos is persze és egy szép szöveges értékelés. melyből egy mondat maradt meg, további vizsgálatra és tisztázásra szorul az alacsony Protein S érték miatt.. s írták még a Leiden mutációt..
Hívtam az Intézetet kértem S. dokit hogy mondjon rá valamit, hát nem örült ennek sem, de elküldött Leiden mutáció vizsgálatra ha már a labor ennek gyanúját látja.
Olvasgattam utána, mert ugye az ördög nem alszik..találtam cikkeket hozzászólásokat.. de az S proteinre nem igazán találtam megnyugtató választ. Nem igazán értettem és a doki sem tudta milyen vizsgálatokat takar a mondat a leleten. Ugye a Leident kivéve.
Felhívtam a labort s ott a hölgy csak a leident említette..
Hát mi jön még. lassan a genetika is megérkezik, de ugye ott már nem lesz rossz eredmény??? Én azt hittem hogy azért ezek a "betegségek" elkerülnek.
Nem tudok azóta sem magamhoz térni, olvasgatok fórumokat, kérdezgetek lányokat, de senkinek nem volt még ilyen magas pl. az NK sejtszáma.. mi a franc ez, és ugye az ember lánya kombinál, hogy a bal mellében van egy 4 mm-es ciszta amivel elvileg tavaly azt mondták nem kell foglalkozni mert jóindulatúnak tűnik.. erre már harmadik napja fáj a mellem, (igaz néha kezdi a jobb is) de mensihez még korán van nagyon még legalább 9 nap.
Ha nem látnám a leleteken leírva feketén fehéren, hogy kb. lehetetlen kezdenék gyanakodni..
Ez egyre rosszabb és kilátástalanabb, hogy jönnek a véget nem érő vizsgálatok és még mindig kiderül valami borzasztó, és talán kezelhető talán nem.
Pedig próbálok odafigyelni, táplálkozni egészségesen, most már nyomom és eddig is szedtem igaz hogy ciklikusan az halolaj kapszulát, nem dohányzom iszom sok-sok gyógynövény teát és mégis minden olyan rossz most.
S nem értem ha anno összejött, akkor nem volt ilyen állapotban a szervezetem.. s azóta romlik folyamatosan, hát akkor hogy szeretnék Én ilyen értékekkel kisbabát..

Rossz értékek:
APTI 43,2 s + 25,9 36,6
APC-Resistentia 1,4 - 1,8 7,0
Protein S aktivitás 52,99 % - 58,00 128,00
APTI-LA 39,6 sec + 25,3 33,8

LA vélemény Az elvégzett vizsgálatok alapján lupus anticoagulans jelenléte nem valószínűsíthető.
 APC rezisztencia vizsgálatakor funkcionális tesztben csökkent rátát mértünk, FV Leiden mutáció genetikai vizsgálata javasolt. A protein S aktivitás meghatározással a Leiden mutáció interferál, protein S csökkent aktivitás okának tisztázására további vizsgálatok szükségesek.

2 megjegyzés:

  1. A Leiden miatt vérhígítót kapsz majd. Kérlek, ne hanyagold a melledben lévő cisztát, fél évente menj el mell uh-ra, évente pedig mammográfiára. Nem akarom leírni a részleteket, de az egyik 35 éves ismerősöm annak köszönheti az életét, hogy nem hagyta nyugodni a ciszta és rendszeresen ellenőriztette annak ellenére, hogy az orvosok azt mondták neki, hogy ártatlan...

    VálaszTörlés
  2. A tromboflia miatt szerintem se stresszelj, max nagy dozis verhigito kell ra, ahogy andi irta, az nem nagy cucc. Baratnom 36.hetig szurta magat 0,6-os clexanenal.
    En is javaslom a mell uh-t. Hat a mammo az rizikosabb ott eleve minden szart eszrevesznek. Kezdenek arra jutni a dokik(persze meg nem otthon), hogy nagyon sok fals eredmeny jon ki mammo miatt. Egy jo dokit kene talalni, de sajnos igy hirtelen nem tudok senkit ajanlani.

    VálaszTörlés