2016. február 15., hétfő

Eredmények folyamatosan

Még mindig várom az eredményeket, hogy végre mind a kezemben legyen. Jövő héten hétfőn megyünk az orvoshoz. Nagyon remélem, hogy a több mint egy hete késő cytogenetikai értékek is készen lesznek és kézhez kapom addigra.
Közben megérkezett a Leiden mutáció eredménye mely heterozigóta állapotot igazolt.
A másik két vizsgálati eredmény negatív lett.
Közben csináltattam egy cukor-inzulin terheléses vizsgálatot is.. és ugyan mit vártam ha nem tartom a diétát... hát nem a legjobb eredmények, erre tuti nem dícsér meg a doki. Nem is tudom volt-e ilyen Homa eredményem valaha. A cukor jó, de sajnos az inzulin nagyon magas a véleményem szerint...kezem azt hinni Nekem ez nem fog már menni.

Glükóz 5,7 mmol/L 3,5 - 6,1
Glükóz terhelés 60' 5,0 mmol/L 3,1 - 10,5
Glükóz terhelés 120' 4,4 mmol/L 3,1 - 7,5
Inzulin 5,0 mIU/L 1,9 - 23,0
Inzulin terhelés 60' 52,2 mIU/L
Inzulin terhelés 120' 46,6 mIU/L
HOMA-IR 1,3 - 4,4


1 megjegyzés:

  1. A Leiden miatt ne aggódj, tapasztalatból mondom. Sajnos nekem egy 16 hetes baba elvesztése kapcsán derült ki, de így legalább a következő terhességnél már tudtam, mire kell figyelni. Természetesen magam jártam utána a dolgoknak... Az orvosom szerint ráértem volna a 3. vetélés után. No comment.

    Régóta olvaslak, de most nem emlékszem, te szedtél valaha Merckformint? A cukrod sajnos szerintem nem a legjobb, az endokrinológusom (Mens Menstis) azt mondta, hogy ok, hogy 6,1-ig jó, de az éhgyomrinak 5,0 alatt kell lennie. Jól látom, hogy a 60 perces alacsonyabb, mint a 0 perces? ha igen, akkor sajnos az sem jó. Mivel magasak az inzulinértékek is (60 és 120 perces), túl alacsonyra esnek az ezekhez tartozó cukorértékeid. Nem okoskodni szeretnék, csak a saját tapasztalataim miatt tudom ezeket. Nekem a 60 perces inzulinom 100 (!) volt, pedig diétáztam és mozogtam. Kaptam gyógyszert (Mercformin XR 500 mg - 1x1), és 1 hónap múlva teherbe estem. Ez persze csoda, így is kezelem, de biztos vagyok benne, hogy hozzájárult a Mercformin a sikerhez. Csoda, mert kb. 1 hónappal a csoda előtt közölték velem, hogy nem valószínű, hogy valaha teherbe tudok esni, olyan rossz állapotban van a méhem... meg az inzulinom... meg hát a trombózishajlam... A mai napig alig hiszem el, főleg azért, mert a csodák mindig "másokkal" történnek. Boldogságot és csodát kívánok neked!

    VálaszTörlés