2013. október 28., hétfő

Ráhangolódás

 Szeretném lekötni magam és nem azon agyalni, hogy még messze a január. S mivel szabadidőm van elég, már most nekikezdtem az Adventi időszakra való felkészülésnek. Az elmúlt években mindig rohanásból és örökös stresszből állt  az év egyik talán legszebb időszaka. A mézeskalácsok fele díszítetlenül maradt. (Bár ezt most lehet a diéta miatt nem kéne erőltetni, de az az isteni illat ami ilyenkor belengi a lakást hihetetlen az ízéről nem is beszélek.
 Ezt most megelőzvén az elmúlt estéket horgolással töltöm.. kitaláltam, hogy az idei év Adventi Naptárát horgolt csillagokból fogom kirakni. Ezért már időben nekikezdtem. Tudom még talán korai.
Bár ezek némelyike még javításra szorul de azért büszke vagyok rájuk.
Ki tudja egy-kettő talán még a Fenyőfán is landol díszítés gyanánt.




3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép! Ügyes vagy Rena!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Rena! Nagyon ügyes vagy, nagyon szépek! Én is gondoltam, hogy kéne horgolnom 1-2 karácsonyi csillagot vagy angyalkát, de még nem vettem ár magam... de majd most, hogy jönnek a téli korán sötétedő esték! :)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy! De jó, hogy te már most neki tudsz állni készülni! Nekem valahogy mindig későn jön meg az ihlet.

    VálaszTörlés