2013. október 3., csütörtök

Tudatosan

Mióta elkezdtem a diétát azóta nem írtam, pedig minden nap összeszedtem gondolataimat. De a napi rutinom megváltozott és azóta, hogy főzök, mire leülnék a gép elé sokszor nincs már kedvem írni.
Hétfőn megérkezett a gélem is így teljesen elkezdhettem a méregtelenítő-lúgosító diétát. Már szombat óta nem eszem élesztős ételt, sem tésztát illetve próbálom az étkezéseimbe tudatosan bevinni a rengeteg zöldséget, (gyümölcsöt egyenlőre nem mert nem lehet), egészséges étkeket.
Rátaláltam itthon az Ir-es dossziéim között egy "receptkönyvre", ezt még annak idején egy "csoda" folytán a céges nyomtatóm nyomtatta. Abban az időben valamiért a másik irodában levő kollégák nyomtatni valója a hálózat miatt sokszor nálam kötött ki. És egy délután nyomtatni kezdett.. azt hittem először hogy valamelyik kolléganőm nyomtatta magának, csak véletlenül az Én nyomtatómat választotta. De csak nem kellett senkinek. Ígyhát hazahoztam. A héten ugye rengeteg recept után kutattam, mert a könyvesboltban még mindig nincs az a könyv amit szeretnék ezzel kapcsolatosan. És egy oldalon rátaláltam ezen kinyomtatott receptjeim eredetijére, ahol a recept kategória és a recept neve mellé fel van tüntetve hogy Candidásoknak.. elkezdtem hát tovább keresgélni, hátha több receptemet fenn találom az oldalon és lám szinte az összes receptet beazonosítottam. Így most van egy kis Candidás receptkönyvem. Ennek felettébb örülök. Próbálgatom sütni a kenyérkémet, melyen még van mit változtatni, de alakul, rengeteg káposztát eszem, és halat.. tegnap este pedig elkészült az egész ehető padlizsánkrém. Szóval esténként tudatosan próbálom összeállítani az étkezésemet és főzök. Nem is rossz egyébként.
A tudatosságnak híve tegnap megrendeltem a neten a mannaszappan Hajápoló csomagját, sok jót ír Róla, mert a hajam borzalmas állapotban van. Még a lombik kezdetén vágattam belőle, de sehogysem áll, sem a frufru sem az egész hajam. Remélem kicsit segít helyrehozni, különben a téli időszakra kénytelen leszek rövidre vágatni.
Azután bejelentkeztem a környék szerintem egyik legjobb kozmetikusához. Régen hozzá jártam kiskorom óta ismer, csak mióta elkerültem a városból már nem mentem hozzá többet. Tegnap újra felkerestem, gondoltam ha méregtelenítek, és egyéb akkor az arcomat is tegyük rendbe jó alaposan. kapásból rám nézett és közölte hol a problémám, mivel a nyár óta a felső ajkamnál eléggé májfoltos vagyok mely látszódik is. Azt mondta ezt szépen vissza lehet halványítani.
Szóval próbálok tudatosan a természetes dolgok irányába menni, hogy kívül belül feltöltődjem. Remélem sikerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése