2013. október 22., kedd

"Süt a Nap nehogy szomorú légy"

Ez volt rám jellemező a tegnapi nap folyamán, ezt mondogattam magamban. Sütött a nap reggel mikor felébredtem, a szokásos kávézás közben megnéztem az e-mail-emet, és elszomorított ami fogadott.
Megérkezett F. doktor válasza az Intézettől, kérdésemre. Tb-s lombikra 2014 májusi sorszámunk van. Kicsit összetörtem, hiszen az még 7 hónap. Múlt héten mikor hívtam Őket telefonon azt mondta S. Doki nem kell sorszám újra, novemberben mehetünk. Csak épp azt nem tette hozzá, vagy félreértettük egymást, hogy magánúton.
Tudom nem kellene szomorúnak lennem, mégis így kiszámolva évente egy lombikot finanszíroz az állam.. elszomorító.
Most a kitűzött cél január, elmegyünk magánúton.. így legalább megmarad a májusi időpont ha ne adj Isten nem sikerülne.
De miért ne, most a Kiscsapat is sikerszériának örvend, a Lányok sorra hozzák a pozitív tesztjeiket, aminek Nagyon Örülök. Lassan rajtunk a sor, hogy mi is beálljunk a sorba, és így lesz érzem.
A múlt héten kaptam egy meditációs gyakorlatot, egy Cd-nek a középső hanganyaga. Ezen felbuzdulva tegnap "megszereztem" az Agykontroll Gyógyulj meg c. Cd-t és a hozzá tartozó könyvet. Ezt fogom esténként hallgatni, ezzel is felkészítve és erősítve magamat januárra.
A jövő héten kiderül vajon a diétával sikerült-e bizonyos értékeket lejjebb szorítanom, megyek kontrollra.
De sajnos úgy néz ki, más kontroll is szükségessé válik, a lombik óta vannak rózsaszín pecsételések a ciklus közben. Múlt ciklusban azt gondoltam ez még belefér mert stimulált ciklus után vagyunk. De a mostani is kezdi (bár 12 cn. ez még lehet pé. jelen is, de nálam sose szokott így jelezni). Szóval remélem ez nem folytatódik és nem derül ki megint valami agyament dolog, ami miatt szomorúnak kellene lennem.
A Nap ma is süt reggelről,boldogabban keltem, s ezt az Orchideáim is jelzik hogy itt a javulás ideje, mert az összes bimbót és virágszárat hoz, mind a 8-an!! Gyönyörű virágos Orchideáim lesznek Karácsonyra !! Nagyon szeretem őket, de az utóbbi időben nem fordítottam kellő figyelmet rájuk, nem beszéltem hozzájuk annyit mint régebben, de az utóbbi hetekben újra " kommunikálunk" egymással, és Ők is átvészeltek egy beteges időszakot és új erőre kaptak. Hát remélem Én is a gyógyulás útján járok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése