2014. január 22., szerda

Olvasok

Az elmúlt napokban újra kezemügyébe került a pár éve Barátoktól kapott, akkor hőn áhított könyv.
Címe: Zita West: Gyermeket szeretnénk avagy hogyan essünk teherbe.
A könyvet anno kinéztem interneten, amikor még "csak" a próbálkozós időszakunkat éltük felhőtlenül. A közelben nem lehetett beszerezni, csak egy Tatabányai könyvesboltban. Párom egyik Barátja vette meg és hozta/adta ajándékba Nekünk. (azóta újra, új kötésben kapható)
Akkor olvasgattam, megtanultam belőle a ciklus működését, hőmérzőést.. elolvastam a lombik program kapcsán írottakat. Olvastam a táplálkozásról, a benne leírt Kínai holisztikus gyógyításról, a szervezet savas-lúgos állapotáról De komolyabban nem foglalkoztam vele. Nem tudtam ezeket az információkat hová tenni, mihez kötni, elhelyezni saját életemben.
Most újra olvastam ezeket a részeket. És minden  igaz, és sok minden megtörtént Velem amit a táplálkozás kapcsán leír. A savas-lúgos egyensúly fontosságáról.( "ha a méh nagyon savassá válik, nem valószínű, hogy a megtermékenyült pete be tud ágyazódni. Tünetei, fájdalmas menszesz, endometriózis..") a víz fontosságáról (" ha kevés a víz, szervezetünk gondoskodik róla, hogy a létfontosságú szervek a már viszonylag alacsony prioritású szaporítószervek előtt megkapják amire szükségük van. A petefészek és a méh szempontjából ez kulcsfontosságú. Ez segíti a méhnyálkahártya gazdag vérellátását..., melynek ugye szerepe a petesejt táplálása..")Ismerteti milyen ételeket kell, lehet fogyasztani. A Candida gombáról.. S leírja Ő milyen kezelést javasol és csináltat végig a hozzá forduló párokon. Szinte ugyanezt csinálom, csináltam végig Én is az 5 hónap alatt.  Úgy néz ki sikerrel, legalábbis az eredményeim ezt mutatják.
Remélem ezek a pozitív eredmények továbbra is megmaradnak, mert pár napja furcsa tüneteket észlelek. Remélem nem fog bekavarni a Gynex csepp és a Cytovital krém, melyhez a szervezetem már szoktatom, a maximális adag eléréséhez.
Kb. 3-4 nap van a nemvártig, hát kitudja ...

1 megjegyzés: