2014. január 29., szerda

Elszállt a reménysugár

Az elmúlt napokat az izgalom tette színessé. Miután a ciklusom csinált egy olyat, hogy kb. 9. dpo-n volt egy enyhe rózsaszín valami és után megemelkedett a hőm is, így bizakodni kezdtem, megjegyzem a peteérést gyönyörű emelkedéssel jelezte.
Az emberben pedig benne van, akármennyire is orvosi lelettel igazolták, hogy természetes úton nem lehet Babája, mégis..... hátha...... a kezelések, az új étkezés... késett. Már vasárnap meg kellett volna jönnie, ha az elmúlt időszak ciklushosszait követi. De semmi.. lázasan kezdtem vasárnap reggel tesztek után kutakodni itthon, mikor  kettő is(más-más márka) láthatóan (bár nem tudom hogy időn túl-vagy belül) halovány csíkos lett. Félve mutattam meg a lányoknak, hogy Ők vajon mit szólnak hozzá.
Mindenki velem együtt bizakodott. Főleg hogy hétfőn még híre hamva sem volt mensinek, csak egy enyhe barnázásnak meg egy kevéske hővisszaesésnek, és ez így folytatódott tegnap is. A tegnapi teszt pedig már semmit nem mutatott.
Ma reggelre mikor megláttam a hőmet, végleg elszállt a reménysugár. Annak rendje és módja szerint mensi is megérkezett.  Hogy volt-e valami egyáltalán, elindult-e valami, vagy a tesztek voltak hibásak nem tudom, már nem is fogom.
Ennek okán felbuzdulva, ma hívtam az Intézetet konzi időpontért, hogy akkor beszéljük át a Fagyiembriók visszaültetését. Mert Érzem hogy javul a szervezet, de azt is tudom, hogy közeleg a májusi időpont, és addig valamit lépni kell mert Tb-s alapon nem szeretnek sehol Fagyiembriókat visszaültetni.
Valamint délután hívott a Természetgyógyász is hogy megérkezett a Rain Soul-om második adagja, valamint szeretné kérni, hogy az ayurveda.svl.hu weboldalon töltsem ki a tesztet, és az eredményt küldjem tovább neki Mail-en. Háhta ezzel tudunk lépni az ügyben hogy hízzak egy kicsikét. Na ezt is elintéztem, megcsináltam, az eredményt pedig továbbítottam.
S közben a háziorvostól kértem egy általános vérképre beutalót, valamint hogy nézzünk vércukrot (bár nem terheléseset) és Tsh-t. Kíváncsi leszek az eredményemre!
Ma így sok-sok mindent elintéztem, hogy a januári reménysugár elszállt. De nem baj csak előre nézünk  és megyünk tovább!


2 megjegyzés: