2013. április 1., hétfő

Ünnep-Napok 1.

Az elmúlt időszak a Húsvétra való felkészüléssel telt. A hét elején betegségből lábadozva, és ahogyan az időjárás engedte sikerült a tavaszi "nagytakarítást" kiviteleznem.   Szépen beosztva két nap alatt végeztem a lakással, egész jó időt futottam, máskor ez egy nap alatt sikerül. A takarítás végén a lakást felöltöztettem Húsvéti díszbe annál is inkább, mert a Horgolási tudományom már annyit fejlődött hogy az általam horgolt kis tojások díszítik a Kapott, és általam szedett szentelt Barkaágakat.
Hétvége felé közeledve elfogott valami izgalom, hogy nem tudom még mit sütök, nem vettem apró tojásokat a Locsolkodóimnak...  Mert hagyomány ide-oda, hiába kinőttünk már bizonyos időszakból azért még reggelente megkapom a vizesébresztőt,és a Barátok Kisgyermekei is megöntöznek, hogy el ne hervadozzak.
A sütemények terén nem igazán voltam kreatív az idén. Bár lett először sütött iszonyat finom diós-csokoládés  tallérom( a Párom kedvéért), zebrás piskótám, és sajtos kiflikém.
S mindezt tetőzte a hihetetlenül finomra sikeredett sonka főzés. Mert amióta egyedül kivitelezem a Húsvéti menüt még nem sikerült jó sonkát főznöm. De a vasárnapi ebéd alkalmával, amit a Nagymamánál fogyasztottunk, tippjeit meghallgatva és megfogadva tanácsát, hazaérkezvén majd 5 órán keresztül nagyon lassan főztem, és a saját levében hagytam egy egész éjszakát kihűlni.
A mai nap reggelén pedig, frissen és üdén a kapott hidegvizes locsolást követően, tökéletesen lehetett szeletelni apró finom nyusziformás szendvicseket gyártva belőle a Locsolóimnak. Mire a locsolkodás véget ért, kellően illatos lettem a sokféle kölnitől, a nap is kisütött végre. Kicsit sétáltunk a Napfényben meglátogatva és megöntözve a Család Női tagjait, majd ismerősöknél befejezvén az Ünnepet hazaértünk.
Szép lezárása volt ez a mai nap egy időszaknak.
Holnap Új Nap kezdődik, egy évvel öregebb leszek, egy időszakot lezárok és egy újat kezdek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése