2013. március 27., szerda

Csak nyugodtan

Már napok óta bujkál bennem a betegség. Először azt hittem gyorsan túl leszek rajta, mert erős vagyok ezerrel eszem a vitaminokat, az általam készített csírákat. De ma be kellett látnom, hogy kezd erősebb lenni mint Én vagyok. Fázom.. egyre náthásabb vagyok.. fekszem... melyhez a rossz időjárás is hozzájárul.
Pedig  szépen elterveztem hogyan fogok a héten minden nap más-más zugot a lakásban kitakarítani és várni a Húsvétot, a tavaszt. Különösen azért mert hétvégén Szülinapozok/Szülinapozunk, és mivel a Család messzebbről jön ezért jó lett volna ezt hétvégén napsütések közepette a kertben ünnepelni.
De helyette amint láttam az előrejelzést a lakás és a csapadékos idő marad.
Így a terveim egy része is bedőlni látszik.  De nem baj, majd készen lesz akkor, ha jön a jobb idő, nem fogom felidegesíteni magam. Hiszen az orvos is azt mondta no Stressz.. próbálkozom több-kevesebb sikerrel  nem felidegesíteni magam dolgokon. Majd készen lesz, majd meglesz helyettem nem fogja senki megcsinálni, nem fogja senki számon kérni hogy mit miért nem csináltam, legfeljebb a párom de Őt meg annyira nem érdekli.
Az már inkább, hogy mi lesz a Húsvéti asztalon a sonka és a tojás mellett. Erre keresek ötleteket, főleg  a Paleolit szakácskönyvekből. Kaptam is elérhetőségeket a lányoktól, külön köszönöm. Jó kis csapat jön össze úgy látom mind hasonló cipőben járunk, ki-ki már túl egy-két megpróbáltatáson. De a remény kiolthatatlan, és a lendület mellyel belevetjük magunkat egy-egy kezelés rejtelmeibe. Bár sokan már nem gyermekcipőben járnak mint Én, de remélem az idén Mindenkinek sikerül egy álom Határidővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése