2013. március 10., vasárnap

Telnek a napok

A héten nem sok időm maradt az írásra. Bár nem volt túl eseménydús a hetem.
Adtam magamnak egy hetet arra, hogy picit lusti legyek. Nem keltem korán egyik reggel sem. Az eltervezett célkitűzéseim szépen haladnak. A délelőttök elteltek gyorsan, jöttem-mentem.  Készültem az angolra, mert feladatok vannak bőven. 
Próbáltam összerakni fejben mit szeretnék az elkövetkező napokban végigcsinálni.
 Először is egy alapos takarítással kell kezdenem, és megválnom minden olyan tárgytól, dologtól melynek jelenléte frusztrálttá tesz, illetve amire úgy gondolom nincs szükségem,  így szép lassan haladva letudom a tavaszi nagytakarítást is. Az orchideáim is átültetésre várnak, csak szeretném egy kis napsütötte napon az átültetési "rituálét" végrehajtani. Mert óvatosan kell bánni Velük, minden egyes darab egy kincs a számomra. Szeretem őket nagyon, kettő épp virágokban pompázik, gyönyörűek.
Folytatom a futást, most még kezdeti cipőben jár, a hozzászokás időszaka ez, de kellemesen elfáradok.  
S közben azon morfondírozom hogy frizurát kellene váltanom. Bár amire  sikerül megnövesztem, mindig erőt vesz rajtam annak a gondolata, hogy a rövid frizura jobban áll, kerekebb az arcom tőle, és újra levágatom. De ezen még agyalok úgy érzem.  Így az edzéssel egy esetleges frizura váltással Én is megújulok tavaszra. 
Munkaügyben egyenlőre nincs előrelépés, így a héten meg kell látogatnom a munkaügyi központot. Remélem nem sokáig járok oda. 
Hisz jön a tavasz (és remélem a hétre tervezett lehűlés amilyen gyorsan jön olyan gyorsan megy is), és bízom benne hogy a jó idővel a dolgok is jóra fordulnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése