2013. március 12., kedd

Sikerek..

A mai nap átlagosan indult. Ma sem sikerült előbb kikászálódnom az ágyból mint a múlt hét folyamán. Megittam a szokásos reggeli kávémat, és szétnéztem a neten mi újság a nagyvilágban.
Megígértem Anyósomnak hogy segítek Neki (ha már úgyis itthon vagyok, és képzett gyors és gépíró is vagyok) gépre vinni egy-két táblázatot.
Be is sétáltam a táblázatokért az Óvodába, majd hazafelé jövet meglátogattam a Párom, hogy jön-e haza ebédelni. Nagyon finom husilevest főztem a hétvégén :)
Az ebéd és annak romjainak elpakolása után nekikezdtem a táblázat gépelésének. Nagyon ügyesen ment, kész is lett röpke egy óra alatt.
Visszavittem hát az Óvodába büszkén hogy készen is vagyok vele. Mire felmásoltam a gépre észrevettük, hogy  kaptam egy dosszié papír, tele évszámokkal,  melynek nem igazán tulajdonítottam nagy jelentőséget, de azok hiányoznak a táblázatok nevei mögül. Hát újra haza, és azzal szórakoztam egész délután , mivel így utólag nem volt egyszerű kisakkozni, hogy az addig beírt 8 táblázat melyike rejti az adott személy adatait. De ezzel is megbírkóztam este fél 5-re. Közben megígértem a Páromnak hogy leviszek az edzésükre egy sportruházati katalógust a futó lányoknak.
Először nem nagyon vitt rá a lélek hogy Én is menjek és fussak ma, de aztán erőt vettem magamon, átöltöztem és irány a futópálya. Szerencsém volt a lányok már javában futottak, így leraktam a Nekik szánt katalógust és beálltam közéjük futni.
Mivel tudják hogy teljesen kezdő vagyok, kérdezték hogyan-milyen rendszerességgel akarok futni.. ismertettem edzéstervemet mire az egyikőjük mondta hogy azzal a tempóval mellyel Ők futnak, szerinte tudnék Én többet is futni mint amit a nagy internetkalauzon talált edzésterv előír. S így beszélgetve azon vettem észre magam hogy lefutottam 4 teljes kört, megállás nélkül. Aztán "kiszálltam" nem akartam egyrészt izomlázat, másrészt pedig, még csak ez volt a második alkalom hogy futni járok.
De nagyon büszke voltam magamra!! 4 teljes kör!! úgy érzem folytatni fogom.
Miután hazaértem, jó kislányhoz híven amit a dietetikustól tanultam, gyorsan ettem gyors felszívódású ch-t egy zöld alma személyében.
Majd leültem és a délelőtt elkezdett horgolást próbáltam folytatni, aminek eredményeképpen elkészült életem első horgolt pici húsvéti tojása. Bár van még mit gyakorolni, de szép lett nagyon.
A mai napot sikeresnek könyvelhetem el, hiszen véghezvittem, megcsináltam olyan dolgokat, melyekre előtte nem tartottam magam teljesen képesnek.
Ezek az apró örömök teszik széppé a mindennapokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése