2013. március 5., kedd

Célok és tervek

Péntek óta hivatalosan is "munkanélkülivé " váltam. Munkám jelenleg ugyan nincs( bár keresem folyamatosan), de annál több tervem és célom körvonalazódik.
Tegnap elkezdődött az Eu-s támogatott  nyelvtanfolyam első órája. Kicsit furcsa volt visszaülni az iskolapadba, ráadásul olyan korosztály és csoport közé ahol a hogyan ejtsük és hogyan írjuk kérdéssorozat kétpercenként elhangzik. De bízom benne, hogy ez a lassabb tempó a nyelvvizsgához vezető út egy stabil köve lesz. Ezzel a hétfői és szerdai délutánomat be is osztottam.
Mivel a hétfői nyelvóra vége majdnem egybeesik a zumba óra kezdő időpontjával, és a két foglalkozás külön településen és városban van, ezért másik edzésformát kellett még választanom a zumba mellé melynek időbeosztását úgy alakítom ahogy Nekem jólesik.
Nem másra mint a futásra esett a választásom. Már régebb óta "szemezek" e sportággal, főleg mióta kicsiny településünkön egy pályázat jóvoltából felújításra került a sportpálya új futópályával bővítve, melynek népszerűsége azóta is töretlen a közép és idősebb korosztály berkein belül.
Ezért úgy döntöttem, ha Ők végig tudják futni a 20-30 percet, a fanatikusok a 90 percet is. akkor Én is képes leszek rá. Utána  olvastam bőszen, hogy megfelelő edzéstervet találjak magamnak, mert mindent csak fokozatosan és módjával.
Ma megvolt az első edzés, fél kör futás-fél kör gyaloglás. Ez így fog ismétlődni 2-3 héten keresztül heti 2-3 alkalommal, hogy izmaim hozzászokjanak a terheléshez.
Így ha a heti 2 zumbaórát nem is tudom teljesíteni, de a futással a heti 3x-i edzésterv teljesítve lesz.
Ezáltal az alakom is változik, másrészt az Ir-ből is faragok remélem. És nyárra vagy kora őszre tökéletes értékeket produkálok.
Értékek: a március 20-i időpontomat a nyelvóra és egyéb elfoglaltságok miatt át kellett rakatnom S. dokinál. Féltem, hogy nem kapok majd csak késői áprilisi időpontot, de két nappal későbbre március 22-re sikerült is új időpontot kérnem. Így csak két napot csúszik a megbeszélt találkozó.
Addig pedig haladok szépen terveim és célom megvalósítása felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése