2013. március 23., szombat

A felhők felett mindig kék az ég

Végre elérkezett a nap, amikor megtudtam hogy hogyan tovább a Lombik rögös útján..
Tegnap délutánra volt időpontunk S. doktor rendelésére, ahová bár a forgalom miatt kicsit késve de megérkeztünk. Szerencsénkre még pár percet várni is kellett, mert nagy volt  a Beteg forgalom.
Behívott kedvesen, mosolygósan ahogy szokta. Kérdezte mit vittem Neki, Én meg válaszoltam, hogy elvileg Ők hozták Nekem a leleteimet az Intézetből, Én csak az AMH eredményemet hoztam.
Elő is vette a mappából rögtön, majd írni kezdett, néma csend... nem mertem megszólalni sem. Aztán Ő kezdett beszélni, jók lettek az eredményeink, a hormonok jók, a szerológia jó, párom szerológiája és eredményei is tökéletesek.
Aztán Én kotnyeleskedtem kicsit, mert elővettem a táblázatomat, és kérdeztem TSH-m (2,48) azt mondta Ő 2,5-ig tartja jónak, tehát jó.
Kérdeztem csináltassak-e terheléses vizsgálatot, azt mondta Neki már nem kell.
De az AMH értékemtől kicsit többet várt.. nem katasztrófa de nem is épp a legjobb.Ezért kérdezte mikorra vagyunk a várólistára véve, mondtam hogy október. Erre Ő válaszolta hogy- rendben, próbál belehúzni és legyen inkább augusztus.
Hát nagyon boldog voltam. Így még ha talán az első Lombik nem is sikerül, de ebben az évben akkor még egyszer nekifuthatunk.
Biztatott, hogy sikerülni fog, és még ebben az évben Boldog kismamát ad át Dr. V-nak. Semmi más dolgom nincs ezalatt a 4 hónap alatt csak felkészülni mint testileg mint lelkileg egyaránt.
kezünkbe adta a papírt, rajta a lombikkezelés várható időpontja: 2013. 08.  menete GnRH antagonista stimuláció.
Boldogan jöttünk el Tőle.
Sok kérdés kavarog még a fejemben az eredményeimet illetően, mert nem férnek össze az MM-ben a doktornő véleményével, aki a TSH-ra a múltkor is azt mondta hogy sok (2,3)..az Ir-re is azt mondta hogy még nem igazán jó.. csináltassak vagy ne egy újabb terheléses vizsgálatot? Kérjek vagy ne kérjek véleményt a dokinőtől? Sok kérdés melyre remélem választ kapok napokon belül főleg saját magamtól. De ha nem bízom az orvosomban akkor nem ér semmit az egész.
Így tehát mindig arra a következtetésre jutok, hogy Tudja mit csinál, több Lombikot végigvezetett már, nincs mitől tartanom. Csak ne stresszeljek dolgokon. Ami mostanság sajnos nem megy. Egyrészt még nincs munkám, a héten ahol állásinterjún voltam ketten maradtunk versenyeztet minket a Főnök, két hetet dolgozik az egyikünk, két hetet a másik, és majd dönt melyikünk a megfelelő a meghirdetett pozícióba. Ez is frusztrál, másrészt, ha most dolgozni kezdek, alig 4 hónap a lombik kezdésig, mit és hogyan magyarázom meg próbaidő alatt a főnöknek, hova kell épp holnap halaszthatatlanul elmennem (mert ugye a legelső vizsgálat menzesz függő, azt pedig nem lehet egy héttel előtte napra pontosan kiszámítani), és a továbbiakban hova tűnök két hétre miért nem dolgozom.. és próbáljak ne stresszelni. Hát nem lesz könnyű feladat de megpróbálom megoldani.

1 megjegyzés:

  1. Rena, mindig csak egyet, egy napnyit gondolj előre, úgyis megoldódnak a dolgok, hidd el! Egyesével lépegetni, el ne fele

    VálaszTörlés