2014. március 5., szerda

:)

 Egész nap egyetlen egy dolog motoszkált a fejemben. "Mindennek rendben kell lennie."  Nem volt időpontunk ezért nem tudtam mire számitsak-mennyit kell várni stb..-szerencsére nem voltak sokan. Zs. Kedves volt mint mindig. Mondtam hogy nincs időpontom de a Doktor úr soron kivül fogad. Nem vártunk talán kb.10 percet. A Doki kedvesen beinvesztált kérdezte mi újság.. és Én elmondtam ismét hogy pozitívak a terhességi tesztjeim. Közölte,hogy akkor megnéz. Mondta a Páromnak hogy álljon oda  nyugodtan S rámutatott egy helyre mellettem. Közölte,hogy az az Apukanézelődő.
S már csinálta is az uh-t. És rögtön megláttam a "fekete foltot" ami nem más mint a petezsák (11.4 mm) és Benne a szikhólyagot. Szívpulzálást még nem hallottunk de azt mondta még nem is kell ebben a fejlődési szakaszban. S mondta a Páromnak hogy ha szeretné lefényképezheti. Ő csak nézett maga elé először fel sem fogta mit mondott a Doki,ezért elmondta még egyszer,hogyha leveszi a vakut akkor tud fényképet késziteni. S ő felocsudva a meglepetésből ment és fényképezett. S készen is voltunk. Nem tudott napirendre térni,hogy két elzáródott petevezetékkel ez hogy lehetséges Én mondtam,hogy kemény fél év áll mögöttünk,meséltem a diétáról és egyéb.
Aztán mondta,hogy boldogan ad át Dr. V-Nek ,mert ugye Ő irányitott hozzá. Ő már ritkán van a kórházban,csak ha nagyon muszály és dr. V. jó orvos,lendületes,fiatal és van ideje. Hivjam ha kilépek az ajtón és beszéljük meg a tovàbbiakat. De nagyon jól esett,hogy azt mondta ha nem érem el a Dokit bátran hivjam,mert megmarad a háttérben ha szükség lenne Rá.
A rendelőből kilépve,persze hogy lemerült a telefonom.Igy nem tudtam a Dokit elérni. Ezért maradt a párom telefonja,hogy időpontot kérjek a rendelésére. Aztán csak sikerült Anyukáméknál tölteni a telefont igy felhivtam a dokit,hogy megkérdezzem,hogy amit jövő hétre kaptam időpontot az jó lesz-e a szivhang miatt. Azt mondta,hogy mivel még picike ezért ha biztosra szeretnénk menni inkább toljuk még egy héttel,ha nincs problémám. De ha megnyugtatna hogy megnézzen mehetek jövő héten is. Igy ugy döntöttem nehéz lesz kivárni,de menjünk a biztosra. Nem fogom még fel. Annyira hihetetlen,hogy most itt van Velünk az a Picicsoda melyre annyira vártunk.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a Picicsodához! :)

    VálaszTörlés
  2. Oh tudtam en. Jaj nagyon orulok. Ahh nem sokat tudnak az orvosok arrol hogy hogy mukodik a szervezet...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper hírek :) úúúgy örülök! 2 hét múlva pedig gyönyörű szívhangot fogtok hallani :) továbbra is drukkolok :) megérdemlitek ezt a kis CSODÁT :)

    VálaszTörlés
  4. Itt is gratulálok! Szuper!!!!

    VálaszTörlés
  5. De jó, de jó! :) Gratulálok!!! Nekünk is az "elzáródott" bal oldalról sikerült, szóval csodák igenis vannak! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, szuper jó hírek. :-) Két hét múlva hallani is fogod Picicsodát :-) Addig kitartás!!! Veled izgulunk! :-)

    VálaszTörlés