2014. március 18., kedd

Ijedtség

A mai napon nagyon korán keltem. A tanulóim vizsgáztak, és egész éjjel szinte alig aludtam, hogy vajon hogyan fog sikerülni Nekik.
A vizsga jól zajlott, nagyon ügyesek voltak, mindenkinek sikerült. A végén éreztem, hogy valami nem jó odalennt, mintha vmi elöntött volna.
De nem fordítottam rá különösebb gondot, mivel az utro maradék szokott így távozni. Csak amikor hazaértem, akkor látom, hogy ez nem kis mennyiség és nem is utro, hanem barnás és sötétebb vmi. Nagyon megijedtem, mondtam is a páromnak, hogy készüljön mert tuti orvoshoz kell mennünk. Hívtam is egyből a dokit, aki azt mondta rendben menjek és most fogad. Autóba ültünk, és kb 1,5 órán belül már a rendelő ajtajában várakoztunk.
Be is hívott, Én odaadtam a papírt amit két hete S. doktortól kaptam, megkérdezte a legalapvetőbb adatokat, és már vizsgálat is.
Manónak ver a pici szíve!!!!! Szabályosan hangosan hallottuk!!!
Tőle nem jött ez a valami az biztos, legalábbis az uh-on nem látszott. Vérömlenyt, és cisztát sem látott ami okozhatta volna. Azt mondta az utro tud ilyet okozni.. sokat kell pihennem, és ha tehetem feküdjek. 3 hét múlva vár kontrollra ( a Lányoktól április 8-ra kaptam időpontot), addig is el kell intéznem a belgyógyászati alap vizsgálatokat, vérvételeket, jelentkeznem kell a védőnőnél. Ezekhez is megírta és odaadta a beutalókat.

Az uh. alapján Manócska 6+3-nak felel meg. (azt mondta 6 hetes.. nem értem Én ezt, egyik helyen azt olvasom ez már a hetedig hét a doki meg hatot mond..) Én 6+6-ot számoltam. De mindegy is, jól van, Ver a Pici Szívünk és nincs gond!

Anya megnyugodott valamelyest. Próbálok többet feküdni és pihenni!

Ja és képünk is van már (bár csak fotózni tudtam a minőség nem a legjobb..)









6 megjegyzés:

  1. Jo hogy rogton tudtatok dokihoz menni. Pihenj nagyon sokat!!
    A szamolas lehet mas, vegulis neked termeszetes uton fogant tehat lehet mas napon termekenyult meg mint hitted. Mensi elso napjatol szamitva egyebkent hol tartasz?

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűűűűűűűűűűűű :)

    VálaszTörlés
  3. Rena, pihenj nagyon sokat és ez nem vicc !!!!! Az első trimeszter végéig nagyon-nagyon-nagyon vigyázz :-):-) A dokik mindig a betöltött heteket mondják, hiába vagy 6 + 6, az neki betöltött 6 hetet jelent. Mindig igy számolnak. Persze Te már a 7. hétben vagy és holnap már betöltött 7. hetes leszel :-)
    PiciCsoda nagyon szépséges :-):-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűséges Csöppség :-) Tudtam, hogy hallani is fogod hamarosan :-) Élvezd ki minden percét a babavárásnak. Pihenj és kíméld magad!

    VálaszTörlés