2014. március 2., vasárnap

Hétvége

Viszonylag gyorsan eltelt a hétvége. Ahogy írtam volt program bőven.. A jó idő beköszöntével, egyre sürgetőbbé válnak a kerti munkálatok legelső teendői. Ami pedig a mostani hétvégével elkezdődött. Elöször is szombaton délelőtt a párom nekiállt a gyümölcsfák metszéséhez. Ehhez Én vagyok a "lexikon", mert Én magyarázok lentről és mutogatok (mogyorófa vesszővel), hogy a fennti ágak közül mit kell meghagyni és lemetszeni.
Egész jól haladtunk, délig sikerült 3 fát is csudiszéppé alakítanunk. Aztán Ő elment focizni, Én pedig délután pihentem otthon.
Nem kellett takarítanom, csak egy-két adagot kimosnom, mert pénteken egy kisebb fajta takarítást csináltam.. persze ügyelve hogy ne emeljem meg magam, és ne sokat tornázzak.
A délutáni szieszta után jött a saját körmöm manikűrözése és a gél-lakk újra lakkozása. (Mivel imádok ilyenekkel foglalkozni, van már egy kisebb készletem a zselék mellett ebből is) Most elég természetesre sikeredett vennem a formát.

                        Mostani


 Múltkori:

 Ezek után jött Sógornőm, mivel jövő héten bálba készül és hát az egy héttel ezelőtt felkent lakkot meg kellene újítani Neki. Ezzel szépen el is telt az este.
Kilenc után kerültem ágyba még éppen elcsípve az újonnan felfedezett Rosemunde Pilcher sorozatot, mely ugyan nem egybefüggő részekből áll, de szerintem olyan kedvenc lesz mint az Álomhajó és az Álomhotel.

Ma sikerült korán kelnem.. nem bírtam tovább mosdóba kellett mennem. A mai napot is félig-meddig egyedül töltöttem. Mivel a páromnak megint edzőmeccse volt. És Én nem akartam kint ácsorogni 2-3 órát. Mivel úgy feküdtem este és úgy keltem reggel, hogy éreztem a torkomon, hogy valami nem stimmel. Ezért a reggelt egy gyömbérteával és fokhagymás pirítóssal kezdtem.
 Majd egy gyors rendrakás után mentem barátnőm lányához körmözni. Neki is sikeredett szép körmöt csinálni. Ezek után a barátnőm meglepett tesztekkel, pedig azt  mondtam, hogy nem csinálok már jövő héttől előbb.. de hát kibírom én?!
Persze hogy nem.... :) mivel 2 dobozzal hozott, és így 4 db teszttel lettem gazdagabb kedvem volt délután csinálni egyet, délutáni vizeletből.
És hihetetlenül szuper érzés volt azt látni, hogy egy percen belül látom a csíkot, és lassan a tesztcsík erősebbé válik mint a kontroll csík. 
Egyenlőre úgy tűnik minden rendben odabent. A rózsaszínes- barnás valami is eltűnt két napja. Néha érzem a hasam alját, olyan fura feszítő érzés odalent.. Más egyenlőre nincs, néha érezhető mellek/mellbimbók, de ennyi.
Olvasom a lányok blogjait, ahol kapok jó ötleteket, könyvekre, melyiket lenne majd érdemes beszerezni,  és éppen ki mit érzett verziókra.
Ma utólértem a Természetgyógyászom is, igaz, hogy csak sms-ben mert nem tudtam hogy síel-e még. Gratulált, és örült a hírnek, várja  további fejleményeket.
A szűk családot beavattuk, szülők és testvérek. Egyenlőre többen nem tudnak a dolgokról, majd ha már biztosabbat tudunk.
Most csak azon imádkozom, hogy Picicsoda jó helyen legyen, és hogy szépen fejlődjön.

3 megjegyzés:

  1. Na ez már csííííík a javából :)

    VálaszTörlés
  2. Picicsoda a legjobb helyen van és remekül érzi magát! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok. Szerdan UH ugye?
    Amugy felhivnam a figyelmed mai bejegyzesemre a termeszetgyogyasz es a teherbeeses osszefuggese kapcsan....
    Jok a kormeid!

    VálaszTörlés