2014. február 27., csütörtök

Telnek a napok

Olvasgatok.. olvasom a lányok blogjait, hogy ki mikor mit érzett, vagy kinek milyen volt a tesztje...
Tudom, hogy nem vagyunk egyformák, és mindenki más.. mégis jó újra olvasni a sorokat. És talán kicsit Én is megnyugszom.
Tesztelek, igen ma is teszteltem, egész jól látszanak már a különbségek. (persze száradás után ma délután fényképeztem őket 16 dpo-tól egészen a 20.-ig X-epil tesztekkel)


 Szerintem már jövő hétig nem csinálok másikat..remélem nem lesz gond, és akkor csak jövő hét elején csinálok mielőtt mennénk az orvoshoz. Addig még ki kellen bogarásznom hol tartok, hol fogok tartani. A terhességi kalkulátorok némelyike egészen elképesztő eredményeket hoz.  
Olvasom, bogarászok a neten, mit kellene látnia az orvosnak a jövő héten, mire lehet már számítani.. hol tartunk most.
Teljesen új ez a terület, ismeretlen.. de remélem hamarosan belejövök.Majd kérek a lányoktól tanácsokat, és ha találok valami jó könyvet (melyet már néztem a könyvesboltok online- oldalain) akkor megveszem. Hogy lássam hogyan fejlődik Picur és hogyan változom Én is.
Nem sokat észlelek tünetekből, reggel éreztem a hasam, és néha mostanság azt a különös izomlázszerűséget. Egyenlőre úgy néz ki a barnaság, és rózsaszínezés eltűnt... (kopp-kopp), bár ma Tanítás után hazajöttem és irány az ágy. Főzni csak később főztem.
A reggeli hőm is feljebb került, bár lehet ez az utro hatása már, hétfő óta használom, biztos ami biztos és S. doktor javasolta.
Szeretném tolni az időt, de alig halad. Próbálom lefoglalni magam ezzel-azzal de nem igazán megy.
Rendbetettem a Tanulóim dolgait, adminisztrációt, holnapra körmözést tervezek, meg a párom segítségével egy kis rendrakást itthon.
A hétvége gyorsan megy, mert programjaink vannak.. lassan elindul a fociszezon, és mennek az edzőmeccsek.Legalábbis remélem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése