2014. február 15., szombat

Okfejtések

Nem tudom minek tudható be, talán a Gynex csepp és a Cytovital hatása amit a hőm produkál! Mindenesetre érdekes összefüggés van a Ferty által jósolt ciklusidőknek és a Csütörtöki látogatás mondandójának.
 Ebben a ciklusban egész korán a ciklus 10-11. napján volt peteérésem,  a szokásos 13-14 helyett. Ezért a program a mensi időpontomat is előre hozta, 12 napos dpo-val számolva, jövő hét 20-21-re. Ha így marad sajnos a ciklushosszom 23. napos lesz.
De most jön a lényeg..Mivel ciklusaim hossza általában 27-29 nap közöttiek, a program a köv. mensi időpontját március 19-20-ra teszi. Akkorra már befejezem a tanítást is, és akár indulhat is a Fet..nyugodtan, nincs zavaró tényező, hogy arra koncentráljak.. és akkor a ciklus 12. napja amikor elméletben lesz az első uh márc. 30 (bár az vasárnap), de uh szerintem 31-én.. és ha még kapok is tüszőrepit, vagy hagyjuk spontán a ciklust a beülti napja Április 2. (ciklus 15. napja), vagy legalábbis nagyon közeli napok hozzá.
Hát ha ennyi véletlen van megeszem a kalapom, bár már az is lehet hogy erre nem kerül sor :)
Bár érdeset játszik ciklusom, nem tudom minek köszönhető, és még mintha valami enyhe fertőzést is összeszedtem volna.. de kezelem betadine kúppal. Remélem baj nem lesz belőle!
Jelenleg a Gynexnek és a Cytovitalnak szünet van a héten, helyette jött a méhpempős-ginzenges ampulla, és a Rain Soul!

http://www.fertilityfriend.com/home/26a01a

6 megjegyzés:

  1. Véletlenek márpedig nincsenek! :-) Látod, végül minden jól alakul :-)

    VálaszTörlés
  2. az enyhe fertőzésre az ausztrál teafaolaj nagyon jó, nekem hatásosabb, mint a gyógyszertári krémek, kúpok. mindenesetre a megfelelő dátumra "játszik" a tested, ez jó, a gondolataid, vágyaid, tudatalattid "irányítják" :)

    VálaszTörlés
  3. Erdekes... ;) Van irrigalod? Nem szoktam en sem gyakran de enyhe gombara forralj vizet ontsd az irrigaloba 2-3csepp tea fa olaj de nagyon tisztanak kell lennie tehat nem olyannak ami parologtatasra valo. Nagyon hamar segit a gondon.

    VálaszTörlés
  4. Korábban rengetegszer szenvedtem különböző fertőzésektől....A kisebb fertőzéseket tekintve,ami nekem mindenképpen bejött, az a protexin candid plusz. Ez valójában egy pro- és prebiotikum, ami nem csak a bélrendszer természetes flóráját segít rendbe hozni antibiotikum után, hanem a hüvelyflórát is. Én kb 8 éve csináltam egy hosszabb kúrát vele, és azóta is szedek probiotikumot. Azóta ezen a téren semmi bajom, talán 1x volt valami kisebb gond, de tényleg kisebb, inkább a konfortérzésemmel volt probléma. Ezeket a pro- és prebiotikumokat mindenkinek csak ajánlani tudom megelőzésre. :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a tanácsokat Lányok!
    Irrigálóm van itthon, és elméletileg 100% tisztaságú teafaolajam a Mannától !

    VálaszTörlés