2014. február 25., kedd

Mai nap

Jólesik hogy aggódtok értem, és Velem együtt izgultok. Izgulok minden reggel amikor mérem a hőmet, és izgulok a tesztek készítésekor is, hogy csak ne halványodjon.
Ma is teszteléssel kezdtem a napot... a teszt szép lett.. bár sok erősödést nem látok rajta, de azt mondják, hogy van akinél az X-epil nem erősödik jobban.. hát nem tudom.
A mai napom idegeskedéssel telt. Próbáltam nem felvenni a dolgot, mert tudom, hogy nem használ csak na... a tanításról van szó.. decemberi pénzünk még sehol és lassan a februárit kellene kapnunk. Én ma telefonálgattam jobbra-balra és kiderült, hogy a szerződésem nincs és nem is látták az iskolában ahol lennie kellene ahhoz, hogy végre számfejtsenek. Jöttek az újabb telefonálások, kiderítettem hol tartózkodik a szerződés, de oda is csak egy napja került. Szuper akkor januártól (akkor módosították ugyanis) hol volt elveszve, hogy sehol sem volt.  De addig amíg az vissza nem kerül a képzést szervező intézményhez pénzünk sem lesz.
Ma délután ott is jártunk, gondoltuk, ha a nyomtatványokat, melyeket még csak most tudattak, hogy kellenek a kifizetéshez Mi magunk visszük fel jobban járunk, kézből-kézbe... ott be is olvastam a csajnak, hogy miért vállalnak ennyi képzést, ha nem tudják megfelelően lekoordinálni. Gondolom nem kis juttatást kap az Iskola ezek után.. nem tetszett neki de kit érdekel.
Aztán irány haza... ennek a napnak meg is lett az eredménye, mert minimális haloványka barnázást látok.. hát beparáztam mint állat, utro fel és mindjárt megyek feküdni.
Persze lehet, hogy ennek nincs köze a mai naphoz de most elkezdtem aggódni, nehogy baj legyen belőle holnapra. Remélem ez csak a teljes beágyazódást jelzi és nem mást...
A tesztek itt vannak, és van egy délutáni is melyet még a nagy elindulás előtt csináltam..


Hát egyenlőre több tesztet nem enged a rendszer feltölteni, ha enged jövök a reggeli tesztek összehasonlításával.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése