2014. február 23., vasárnap

Jelentések a mai napról..

A mai nap reggelére nem volt tesztem.. de mivel a hőm feljebb kúszott hát gondoltam nagy gond nem lehet. De azért csak nem hagyott nyugodni a dolog. Ezért megbeszéltük a párommal, hogy a meccse után irány a Müller és a Tesco és valahol tesztet veszünk.

Abban maradtunk, ha kapok tesztet, ha nem  ha hétfőn is ilyet produkálok felhívom az Intézetet vagy legalábbis S. dokit, hogy mondjon Valamit, vagy megnézne/megnéznének-e. Mivel Neki voltam már magánrendelésén is. Ha ez az út nem működik akkor marad a V. doki aki műtött tavaly előtt decemberben. Ő adta S. doki elérhetőségét a lombik kapcsán és azt mondta vár vissza pocakosan.
Párom szerint az Intézetben dolgozó orvosok nagyon emberségesek szóval Neki jobban tetszenek mint V. doki.
Délelőtt megfőztem, itthon elvégzetem, persze csak módjával, majd hajat mostam és mentem a meccset megnézni. Nagyon szép napsütéses idő volt.
Meccs után irány a Müller. Kaptam is hál az égen teszteket. :) irány haza és megcsináltam, a délutáni vizeletből, melyet 3-3,5 órát tartogattam a meccs és a vásárlás közben. És persze eltettem a reggeli vizeletet is.
És íme az eredmények:)



 Remélem a holnap reggeli is legalább hasonló erősségű lesz, és sikerrel járok a dokik terén is, hogy adjanak tanácsot mi legyen..

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű csíkocskák! :) Hajrá, csak így tovább :))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Egyre erősebbek a csíkok! Sok sikert, nagyon szorítok! Zugolvasód É.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok :))) Olyan jó nézegetni azt a két csíkot :) Drukkolok !!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Mi a helyzet veletek? Írj, ha van valami újság, türelmetlenül várom a jó híreket!

    VálaszTörlés