2014. február 13., csütörtök

Titkok Titka

 Nem írtam Róla  a Blogba eddig...mert talán sokan badarságnak tartják, de ha Én hiszek benne szerintem az a Lényeg!  múlt héten megérkezett a második adag Rain Soul,melyért elmentünk Természetgyógyászhoz. A természetgyógyász beinvitált, leültetett, és kérdezte hogy vagyok, és mi legyen? Mert neki lenne egy javaslata...azt mondta van egy barátnője, akinek vannak megmagyarázhatatlan képességei, ha rágódom hogy hogyan és melyik időpontot válasszam kérdezzük meg Őt. Nem hezitáltam rajta sokat, már hazafelé a kocsiban hívtam és kértem időpontot.   Elég gyorsan sikerült  időpontot kapnom. Ma késő délután fogadott is minket. 
 Már a kapuban várt, azt mondta megérezte mikor megyünk..
Beinvitált a kellemesen meleg szobába, leültetett Mindkettőnket,  és kérdezgetni kezdett. Arról már a telefonban egy-két mondatot mondtam, hogy meddőség és lombik..Gyorsan  elmondtam nagy vonalakban hol kezdődik a történetünk.
Majd Ő kérdéseket intézett először a Páromhoz aztán hozzám, kérdezte volt-e olyan bármelyikünk családjában aki nehezményezte kapcsolatunkat. Nem emlékeztünk ilyenre. Kérdezte mikor születtünk. Megállapította, hogy Nekem 14-21 éves koromban volt valami betegség, fertőzés ami valószínűleg nyomot hagyott bennem. Onnan indult  a "kálvária egyik fele". Elmondtam, hogy voltak fertőzéseim melyek nem lettek kikezelve.. folytonosan visszatértek és orvost váltottam, a család egyik régi ismerősét kerestük fel. Aki az ultrahangok során eltérést nem látott és tapasztalt..mindig megdicsérte milyen szép a méhem..abban maradtunk Vele, hogy próbálkozunk a megfelelő napokon, és ha nem sikerül akkor visszamegyünk 3 hónap múlva.  De ez az orvos sajnos hamar "nyugdíjba vonult", már nem praktizált egyéb okok miatt amikor letelt a sikertelen 3 hónap. És kerestem egy másikat. Találtam egy sokkal fiatalabbat, aki elkezdte ténylegesen a meddőségi kivizsgálásunkat. Azt mondta a Hölgy akinél voltunk, hogy itt döntöttem kicsit rosszul, hogy fiatal orvost választottam, és az Ő véleménye szerint nem kellett volna megműttetnem magam.
Mint Ő elmondta az Inzulinrezisztencia, mely vonalon legelőször elindultunk, Nőknél nem okoz meddőséget, férfiaknál Öli meg a spermákat. (itt gondoljon Mindenki amit akar )
 
Elmondta, hogy amikor megérkeztünk, már az autóban figyelt Minket. És lát körülöttünk két fénypontocskát, ami azt jelenti két gyermeket lát.  Kérdezte szeretnék-e egy csodás születésnapi ajándékot (április 2. ), mert kisbabám lesz. Ekkor már elsírtam magam. Valahogy tudtam, hogy ezt fogja mondani, bár Én arra gondoltam, hogy nem lesz szükség újabb beültetésre.  Azt még hozzátette mert, kérdeztem, hogy ez milyen úton fogan, azt mondta 50-50 %. Ezt nem mondta biztosra. Párom  megerősítette, hogy tehát akkor áprilisban megyünk a Fagyasztott embriókért.
Mivel két fénypontocskát látott, azt mondta még, hogy az első után nagyon hamar jönni fog a második, de  nem lát ikreket.
Aztán ezt a kérdéskört nem taglaltuk tovább.
 Kérdezgetett , jó lett volna ha magammal viszem a Természetgyógyász által mért kezdeti és mostani Mora terápia értékeit. De sajnos nem tettem Azt érezte még, hogy a köldöknél és a méhnél nincs minden rendben még teljesen.  Ennek egy részét visszavezette születéskor, vagy Édesanyám szülés körüli élményeire (koraszülött voltam).
Hihetetlen dolgokat mondott.. fel kell hagynom az állandó takarítás mániámmal, mert sok időt pazarlok rá, és nem ezek a leglényegesebb dolgok. Ne a nagytakarításokról szóljanak az ünnepi előkészületeim..
Felszínre hozta Édesapám és Nagypapám halálát, és azt az időszakomat. Amin segítséggel vagy a nélkül túl kell lépnem. Erre kaptam feladatott Tőle. De azt mondta ha nem tudom egyedül feldolgozni akkor keressem és segít.
Valamint javasolta még, hogy gondolkozzak rajta hogy jó lenne legalább 3X-4X reflexológiás talpmasszázst csinálni, hogy a gátakat ezzel is segítsük feloldani. Mert ezek a gátak, régi rossz emlékek karmikus úton a gyermekre is átörökítődnek.
Megmagyarázhatatlanul ráérzett dolgokra mindkettőnknél és tanácsokat is adott! Tanácsot adott arra vonatkozóan, hogy ahogyan fogok viszonyulni a Növekvő Babához és beszélni, nevelni, már a 9 hónap alatt, az meghatározza majd az elkövetkező 7 évét, ami a további 49-et is!
És lemondta, hogy mivel maximalista vagyok, és van egy megfelelési, bizonyítási kényszerem magam felé és a Nagypapám felé, nem is tudnám a Beültetést, és a Március közepéig tartó tanítást, maximálisan együtt  teljesíteni. És hozzátette nem terhes és nem más állapotban leszek, hanem amit a Párom is annyit mondogat áldott állapotban.

Nem tudom honnan és miként veszi ezeket az információkat, a Titka Titok marad!

1 megjegyzés:

  1. A lényeg, hogy Te bízz benne! ...és igenis, szívből kívánom, hogy igaza legyen!

    VálaszTörlés