2014. február 26., szerda

Kicsit elindult a para..

Nem írtam tegnap mert nem tulajdonítottam Neki jelentőséget, hogy miután hazajöttem, volt némi elszíneződés a tisztaságin, de éppenhogy csak, egy mini kb 2 mm-es foltocska. Betudtam annak, hogy a tegnapi idegeskedés hozta ki belőlem.
Aztán ledőltem és nem is érzékeltem többet, egészen ma délután kb. 15:30-ig.Addig semmi pedig mosdóban is voltam. Amikor ismét hazaértem, és mosdó stb.. enyhe rózsaszínes volt az "utro maradéka". Kicsit megijedtem.
Nem görcsölök nem fáj mensiszerűen a hasam. Sőt inkább olyan mintha izomlázszerűségem lenne.
Reggel meg úgy éreztem mint amikor az embernek a sava a torkában van. Már azon gondolkoztam jééé megjelennek az első tünetek.
Néha a melleimet, a mellbimbóimat is érzem.
Ma is jöttem-mentem sokat, lehet hogy ha végzek a tanítással egyből haza kellene jönnöm és pihenni-feküdni?
Remélem ezek nem rossz előjelek, és csak Babuci beágyazódásának utolsó szakaszát jelentik.
Ezért magamhoz híven csináltam tesztet. Többszöri napi mosdóbamenés után lett ilyen az eredmény.

Szerintem a délutáni tesztek is egyre erősödnek.
Azt mondogatom magamban, hogy nyugi itt nem lehet baj.. itt Babuci van!!



4 megjegyzés:

  1. Szia! Így ismeretlenül szólok hozzá, én is használtam utrót és az bizony felmarhatja a hüvelyfalat amitől lehet ilyen elszíneződés.Drukkolok!!! Szilvi

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű zebrásodás! Úgy drukkolok neked/nektek :)))

    Ja, és amúgy igaza van az előttem szólónak!
    Én a 2. és 3. babánál tapasztaltam azt, hogy az Utrogestan felmarta a hüvely falát (vagy a dokim mondta még, lehet hogy épp én magam sértettem meg a hüvelyemet, miközben felhelyeztem), és attól volt a rózsaszínesedés.

    VálaszTörlés
  3. Szia Rena,
    Nekem a "hires" terhessegemnel azt mondtak a verzes, barnazas egyaltalan nem baj csak ha gorcsok kiserik. Nekem is volt olyan amugy hogy felmarta az utro a huvelyfalamat - en kifejezetten ereztem hogy onnan jon a ver. Igen amit Anita mond te magad is felsertheted.
    Szerintem is pihenj legyel vizszintesben amennyit tudsz ezekben a kritikus napokban.

    VálaszTörlés
  4. Annyira szép ez a zebrásodás! :)

    VálaszTörlés