2014. június 17., kedd

Tartalékok

Múlt hét végére volt időpontom a "jósnénihez", és a természetgyógyászhoz.
A "jósnéni" kérdezte, hogy talpmasszázst csinálunk, vagy beszélgetünk, de mivel a term.gyógyász azt mondta jó lenne elbeszélgetnem Vele, így hát a beszélgetést választottuk. 
Elmeséltem a történéseket amióta nem találkoztunk, volt mit, hiszen január óta történt egy s más.
Ő közben nézett, "vizsgált" kérdezgetett.
Véleménye szerint, a Baba betegségében a stressz sokat közrejátszott. Valamint, mint aki ráérzett a dolgokra kérdezte fájt-e a fejem a Várandósság alatt.
A válaszom Igen volt, hiszen a 9-11 hét között volt  egy  Nap amikor nem tudtam a fejfájástól az ágyból felkelni. Szerintem biztos, hogy akkor történhetett valami.
Ezeket megbeszélvén beszélgettünk a továbbiakról. Szükségem lenne talpmasszázsra egy 6 alkalommal, mely segít méregteleníteni, és beindít bizonyos folyamatokat. Így időpontot egyeztetve péntekenként 6 alkalommal megyek hozzá.
Vitamin raktáraim teljesen kimerültek, ezeket okvetlen fel kell tölteni, és  a szervezet a stressz hatására kezd savas irányba tartani. Erre is figyelnem kell nagyon. Javasol citromfű teát esténként elalvás előtt. De erről kérjem ki a term.gyógyász véleményét. Illetve hát mindenről.
Ez pénteken meg is történt. Vizsgálatom hoszabb ideig tartott, mivel a mora géppel bemérte vitamin készleteimet, és szervezetem állapotát. A "jósnéni" gyanuja beigazolódott, renttentes hiányaim vannak B6 és B1 vitaminból, Omega 3-ból és még sorolhatnám... ezért kaptam, egy nem épp olcsó kategóriájú (mondhatnám azt is hogy drága) vitamin készítményt. Lifepak+ a neve. Ebből kell napi egy csomaggal szednem, 60 csomag található benne, folytatni a Cytosan innovum méregtelenítő kapszulát és az aloe gélt. Majd 1-1,5 hónap múlva kontroll és újra bemérjük az értékeket. Remélem érzékelhető lesz a javulás a talpmaszázzsal együtt.
Sajnos a méhemet is erősíteni kell, ezt még a "jósnéni" mondta. erre megy a gynex kúra újból, ha jön mensi. És a jósnéni még hozzátette, hogy kell a szervezetnek a három hónap a műtét után. Így még 1,5 hónap hátra van a próbálkozós időszakig.
Addig a tartalékokat, raktárakat próbálom feltölteni. Remélem sikerülni fog.

7 megjegyzés:

  1. Rena én ezt a stressz dolgot nem jön hogy elhigyjem. OK hogy a stresz elindíthat egy koraszülést, akár vetélést is (bár arról is azot mondják hogy csak később mert az első hetekben totál független életet él a kisbaba az anyától) de hogy ilyen súlyos fejlődési rendellenesség a stressztől lehet? Mondott erről valami többet? Te ezt elhiszed?

    VálaszTörlés
  2. Fella nem nagyon részletezte, annyit mondott hogy úgy érzi ilyen idegméreg szerűséget kaphattam... ami ezt kiválthatta... de Én tovább ezt a témát nem forszíroztam, és nem kérdeztem. Nem volt könnyű az az időszakom azt tudom, tanítottam, vizsgáztattam, nem fizették ki a tanításainkat akkor kellett érte "harcolni". Volt egy időszak amikor a tanítványok fele beteg volt, és úgy járt iskolába Én is náthás és beteg lettem... szerintem ennyi elég volt, abban a kritikus fejlődési szakaszban. S hogy elhiszem-e, sok mindent mondott már ami beigazolódott, és olyat ami igaz az elmúlt időszakomra, nem tudok nem hinni benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm ez igaz, emlékszem írtál ezekről a problémákról hogy nem akartak fizetni, stb. Csak nagyon meglep és meg is ilyeszt a dolog. Én rettenetesen ideges tudok lenni, annyira hogy akik nem ismernek jól és mondjuk látnak azt hiszik gyakran hogy konkrétan klinikai eset vagyok. Szóval ha ez ennyire hathat a kisbabára akkor valamit ki kell találnom a következő alkalomra.

      Törlés
  3. szia, azért szerintem folsavat is kéne nyomatnod nagy dózisban (tutira felszívódó formája a metafolin, de az csak a femibionban van magyarországon, külföldről lehet rendelni amúgy) , nem véletlenül mondja minden doki, hogy már a terhesség előtt el kell kezdeni a babavitamint az idegcső záródási rendellenességek elkerülésére, meg úgy emlékszem, az egyik dokid ennek "tudta be" a szomorú történéseket :( hidd el, ártani nem fog, ha szeded, max az, ha nem... sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Ennek én sem dőlnek be, tényleg ne haragudj miatta!
    Fella! A stressztől senki nem szül kora, még el sem vetél, a stressznek ahhoz extrém mértékűnek kell lennie, pl. férj halála, másik gyerek halála, bántalmazás, de még akkor sem törvényszerű (hányan szültek pl. háborúk esetén időre, meg hordtak ki terhességet). llletve a stresszt átvitt értelemben is értik, tehát valamilyen fertőzés, betegség kiváltotta "stressz" a szervezetben. Barátnőm az első gyerekét várta, amikor kiderült anyukája rákos, időre szült. Második gyereké várta, amikor meghalt az anyukája, időre szült. Én a gyerekem halála után végig rettegtem a következő terhességet, a legkisebb baj sem történt, és időre szültem (pedig előző gyerekem halálát közvetett módon a koraszülés okozta).

    Ha a náthás betegség bajt okozna, akkor már kihalt volna az emberiség, ahol van már nagyobb testvér, aki esetleg iskolába is jár, kivédhetetlenek a náthák, köhögések, kisebb lázak, én még hányós-fosóst is kaptam el terhesen, attól sem lett baj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igaz, hogy a stresszt fizikai értelemben is használják. Ugyanakkor az kérdés hogy ki mennyire tudja kezelni, feldolgozni a stresszt és az ilyen típusú sokkoló híreket. Én amúgy rohadtul nem tudom kezelni.

      Törlés
    2. A koraszülést, mármint az extrém koraszülést, ami igazán veszélyes, 80%-ban fertőzések okozzák. Aztán ott van még a toxémia, annak extrém formája a HELLP-szindróma, aztán magzati rendellenességek, vagy a méh rendellenességei. A többi marginális szerepet játszik. (És persze van, amikor nem derült ki, hogy mi konkrétan az oka, nálam sem tudták megmondani.)
      Nem tudom ki tudja jól kezelni a stresszt, nekem most nagyon nehéz volt, úgy a terhesség 20. hetétől kezdve alig tudtam éjjel aludni, sokszor 1 órát sikerült csak. De muszáj volt csinálni, akkor abból már nem lehet kiszállni. A pozitív teszt után egy napig rettenetesen örültem, másnap viszont egyből az jött elő, hogy normális vagyok, hogy ebbe belementem? DE amúgy vannak technikák, amik állítólag segítenek, mint az autogén tréning, de én nem vagyok alkalmas ezekre, soha nem tudtam lazítani.

      Törlés