2014. június 12., csütörtök

Múló idő

Rég írtam már bejegyzést ezért most van egy kis időm, és megpróbálom összefoglalni az elmúlt majd egy hónap történéseit.
A napok teltek nem eseménytelenül. Megkaptam az új vállalkozás igazgatását és adminisztratív teendőit itthon. Ez most rengeteg időmet elfoglalja, ki kell építeni a vásárlói kört, olvasni és tanulni kell. Bemutatókra járni, hogy az emberek megismerjék mivel foglalkozom.
A genetikus után, mindent elterveztem, hogy kivárjuk a 3 hónapot addig szépen felkészítem a szerveztem egy újabb Baba befogadására, visszatérek a jógához és minden megy szépen mint azelőtt. 
De a hat hetes kontroll a dokinál sok mindent kútba döntött. Rendes volt, fogadott, megvizsgált és mindent rendben talált. Azt mondta a  méhem szépen összehúzódott és gyulladást sem érzékel. És ami nagyon meglepett, az az a kijelentése volt, hogy "aki mer az nyer" alapon lehet próbálkozni.
Ő nem tartja szükségesnek a  3 ciklus kivárását. Volt már sok érdekes terhessége a praxisa ideje alatt. Nem vagyok még elkésve de azért már annyira fiatal sem vagyok. Azt mondta ha tud bármiben segíteni keressem nyugodtan.
Ezt elmondtam a kint várakozó páromnak, akinek felcsillant a szeme és azt mondta somolygósan akkor mire várunk.
És innen sok minden megváltozott, a terveimet keresztülhúzta ez a mondat, tudom hogy sok minden rajtam múlik de nem teszem ellene, hogy ne úgy legyen ahogy lennie kell esetleg.
Jelenleg csinálom a méregtelenítést, szedem az aloe gélt. Próbálom feltölteni a szervezetem rengeteg gyümölccsel, zöldséggel.De nem tudom ez elég-e egy esetlegesen hamar bekövetkező gyermekáldáshoz.
A múlt héten felhívott a természet gyógyász, hogy a jövő héten hosszabb szabadságra megy, ezért jó lenne még előtte találkoznunk, de ha tudok beszéljek előtte Máriával, azzal  hölggyel aki sok mindent tud Rólam/rólunk. Ezért ma estére megyek hozzá, kérem a tanácsát, és a kétségeim eloszlatásában is remélem segít.
Mert az tegnap esete óta van bőven. Ugyanis egészségügyi kiskönyvet kell csináltatnom, amihez szükséges tüdőszűrő vizsgálat, melyet tegnap egy kóstoltatás alkalmával megcsináltattam a kórházban. Csak estére jutott eszembe, hogy mi van ha épp most összejött, és Én sugárzásnak tettem ki magam.
Soha nem imádkoztam még azért, hogy megjöjjön de most annak drukkolok. Remélem ez jövő héten vagy még a héten megtörténik.
Holnap vár a természet gyógyász, remélem a folsavra is lesz használható ötlete, és akkor vége a méregtelenítésnek és tényleg jöhet a próbálkozós-felkészítős időszak. A nyaralást már lefoglaltuk a családi nyaralóba, közvetlen egy baráti lakodalom utáni másnap indulunk. Lesz még egy lakodalmunk augusztusban, és remélem a többször  megálmodott álmom valóra válik.
Szóval telnek a napok, múlik az idő és Én egyre jobban érzem magam.

1 megjegyzés:

  1. Reni! Szerintem a tüdőszűrőn ne aggódj, azt mondják,hogy ha a beágyazódási időszakban történik olyan ami a terhességnek nem kedvezhet akkor mindent vagy semmit alapon vagy nem lesz beágyazódás, vagy semmi baja nem lesz a magzatnak.

    VálaszTörlés