2013. október 17., csütörtök

Beleszerettem

Szeretem Suzit ez lett a neve a telefonomnak. Közel 8 évnyi egytelefonhasználat után kaptam tegnap előtt egy  Fehér szép és okos..  telefont ..okosabb mint Én :) Legalábbis ami a használatát illeti. Még meg kell szoknom sok mindent. Néha még nehézkes a billentyűzár feloldása. De szeretem. Próbálgatom, nézegetem, szerkesztgetem a neveket, a képernyőt.. még nagyon új. Soha nem volt még érintőképernyős és főleg nem okos telefonom. 
A márkához hű maradtam (Samsung), de a színe változott. Ott álltam a boltban a kezemben a két telefonnal, és jobban húzott a szívem a fehérhez mint a feketéhez. Így azt választottam, illetve egy nagyon szép fehér tokot hozzá, hogy ne karcolódjon. Bár Hugom azt mondta kb 3 hónapig fogom tokban hordani aztán nem.. szeretnék Rá vigyázni. A másik Telefonom is jó állapotban van még, csak az akkumulátora adja meg magát néha és néha befagy. De hát mit várjak már egy 8 éves kis készüléktől, de tartaléknak szupi lesz. (remélem nem fog kelleni)
Szóval beleszerettem. Így már napközben is nyomon tudom követni az eseményeket, és mindennel naprakész leszek. Az S tervezővel kell még barátkoznom, mert az még nem megy annyira, nem is tetszik annyira szóval lehet lesz egy új határidő napló alkalmazás letöltve. Próbálnám a hagyományos naptárat kiiktatni, mert a kicsi ami a táskában elfér nem tetszik a Nagyobb méret meg állandóan itthon marad.
Szóval tanulok, okosodni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése