2013. október 14., hétfő

Néha kell egy kis megerősítés

A szombati jótékonysági bál összességében jól sikerült. Sokan megdícsérték a terem díszítését, az összhatást, és a finom ételeket. Ropták is a táncot hajnalig. Bár Nekem nem a mulatozásról szólt az este, de élveztem a jövés-menést.
 Emellett Engem is dicsértek, nem mondom jól esett. Mindenkinek tetszik az új frizurám, sokak szerint jobban áll mint a hosszú. Ennek nagyon örülök,hogy jól döntöttem.
De kaptam dorgálást is, ami nem hagyott nyugodni, ezért kellett egy kis megerősítés.
A Candida diéta kapcsán sokat olvasok, főleg fórumokat, tapasztalat cseréket, hogy mit hogyan vajon jól csinálom-e. 
Egy fórumon az Ex-Candidások közül egy Lány azt írta, hogy megszegtem a diéta szigorú részét azzal, hogy ettem Csirkehúst, mert azt csak a második szakasztól lehet.
Ezt kicsit a lelkemre vettem, mert szeretném jól csinálni a dolgokat. Ha viszont rosszat tettem az kihat az elmúlt két hét "szenvedésére", méregtelenítésére. Olvastam tovább, mivel nem tudom igazán eldönteni szabad-e vagy sem, mert egyik oldal ezt írja mások azt írják, ezért bátorkodtam írni a Természetgyógyásznak, hogy bajt csináltam-e.
A válasza az volt, hogy úgy folytassam a diétát ahogy megbeszéltük, (semmi élesztős, és tejes étel)ne hallgassak senkire, mert írnák ám Néha mindenfélét. Nem az a cél hogy kiéheztessük a szervezetet, hanem hogy a saját gyógyító és méregtelenítő folyamatát beindítsuk. Ezért néha kell enni húst is. És ne akarjam görcsösen a diétát.
Szóval megnyugtatott, de azért a biztonság kedvéért megrendeltem végre több napos huzavona után a Diétás könyv Candidásoknak és fogyókúrázóknak c. könyvet. Holnap érkezik. Abból összeállítom egy hétre előre az étkezésem, és az lesz az  irányadó és amit a Doktornő mondott.
Remélem holnap a könyv is megerősít abban hogy jól haladok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése