2013. október 24., csütörtök

Változó idő

Nem tudom mi az ami elindított ezen az úton, de határozottan jól érzem magam.. a héten voltam jógán. Bár   a zumba után határozottan furcsa, de jólesett. A társaság már jócskán 50 felé közelít vagy már túl is van rajta de aranyosak nagyon. Kitartóak, és évek óta csinálják, s mivel a Zumba úgy néz ki abbamaradt egy időre, kellett keresnem valami mozgásformát, olyat amit úgy érzek a mostani táplálkozással és életvitelemmel megegyezik.
Ezért és más indíttatásból megszereztem a Gyógyulj meg dvd-t és könyvet, ezt hallgatom és próbálom mondogatni magamban. Tehát agy-kontrollozom magam. Ma a Gyógyító jóga volt soron, melyet itthon is fogok tudni esténként gyakorolni.
Persze azért nem minden megy ilyen simán. A tegnapi nap egy része katasztrófa volt, kétszer sütöttem kenyeret mindkétszer a kukában végezte. A páromnak is rossz napja volt. Éjszaka arra ébredtem hogy nagyon fáj a hasam.. Szóval nem minden színes, vannak néha fekete-fehér napok is. De ez van.
Ma már jobb a helyzet, a kenyerem sikerült (mert nem adom fel). A gyomrom se fáj már, a párom kirándulással egybekötött borkóstolón.. remélem hoz Nekem valami finom édes bort.
Estére pedig a horgolásé a főszerep. Kitaláltam, hogy az idei adventi naptáramat horgolt csillagokból fogom összeállítani. Már 2 készen van, tegnap ugyan a harmadik sehogy sem sikerült, de majd ma este. Hiszen lassan-lassan itt a készülődés időszaka, amit nagyon élvezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése