2013. október 8., kedd

Lehetne jobb is

Már lassan a két hetes "nehéz" időszakon túl vagyok. Nem igazán érzek semmi különöset  sem jobbat sem rosszabbat. Hogy ez jól van-e így nem tudom. Néha fájdogál a hasam éjszakánként, olvasgatva mindenfélét ez jót is jelenthet hogy ürül a szervezetemből a sok méreganyag. A Gélből már a legnagyobb dózist eszem...
Főztjeim nagy része elég jól sikerül, de az általam nasinak készített kókuszos-rizslisztes valami ma a kukában végezte. Hát kell ilyen is.
Tegnap voltam kozmetikusnál 3,5 órát töltöttem Nála. Most csúnyább az arcom mint mikor mentem, de majd megnyugszik és helyrejön. Legalábbis remélem mert hétvégén bálozunk.
Nincs is igazán kedvem hozzá, pedig az egyik főszervező vagyok.
Ma is azután jöttem-mentem egész nap. Eközben meg az jár a fejemben napok óta hogy le kell vágatnom a hajam, melyben tegnap a kozmetikus is megerősített, hogy így összefogva nyújtom az amúgy is vékony arcomat.
Böngészve a netet, a rövid hajak kínálatában hát van egy-kettő mely tetszik. De hogy belefér-e még a héten egy fodrászat a bál előtt nem tudom.
Egyszóval lehetne jobb is a kedvem, haladhatnék jobban is.

1 megjegyzés:

  1. jó lesz ez Rena,bár én képtelen lennék ezt csinálni. Hajacskák közül meg olyat válasz amit minden reggel be tudsz lőni fodrász nélkül is

    VálaszTörlés