2015. január 4., vasárnap

Jól kezdődik..

Ez az év nem épp úgy indult ahogyan szerettem volna.  Melyhez hozzátartozik, hogy a szilveszteri bulit 50 főre megrendeztük, bár  már a szervezés  elején nem volt túl nagy kedvem hozzá.  De mivel sokan kérték, és hogy mennyire jó volt a  2013-as ezért belevágtunk. Így munkával telt a szilveszter előtti két nap (főzés és díszítés), majd Január 1-e is a romeltakarítással. A teremben hideg volt Én nem voltam túl öltözve...
Pénteken pedig elindultunk a már hagyománnyá váló évi disznóvágásra Visegrádra. Az elmúlt 3 évben a Párom volt osztálytársa nagy családi banzáj keretében disznót vág kettőt is, s melynek már Mi is részesei vagyunk. De szeretem Őket ezért jó kedvvel mentem. Már pénteken este éreztem, hogy a torkom nem okés. De nem foglalkoztam vele. Szombaton a szokásos sürgés-forgás közepette elkezdtek fájni a lábaim, majd a vállaim. Mivel volt egy holt időszak amikor a Lányok-Asszonyok nem sok mindent tudnak csinálni úgy döntöttem, hogy lepihenek egy kicsit. Mint aki érezte hogy baj lesz mértem lázat. Hőemelkedéssel kezdtem, de nem foglalkoztam vele, visszamentem a többiek közé. Majd rá két órára már nem bírtam ezért vissza kellett mennem a házba lefeküdni, na akkor már tetőzött a láz 38,2-vel. Fáztam iszonyatosan. Sajnos ezért a nap hátralévő részét az ágyban kellett töltenem. A lázam estére a lázcsillapító hatására lejebb ment, ezért kimentem vacsorázni. Majd Nekem jót tesz a friss húsból készült leves. Jól is esett, de a lázam ismét felment éjszakára még feljebb.. mese nincs újabb lázcsillapító. Így húztam ki az éjszakát.
Ma napközben már jobb volt valamivel már egész nap csak hőemelkedésem van (37,3), de a fejem nagyon fáj és már nagyon köhögök is.. nem tudom lesz-e ebből munka holnap.
De rendbe kell szednem magam.
A rendbetételhez a vitaminokat, folsav, omega 3.. már megvettem, így nincs akadály az erősítéshez. Mivel a december nem a Mi hónapunk volt, a nem jó helyen érő petesejttel, ezt a szervezetem jelezte is tegnap, de remélem a január az lesz.
A dokim is válaszolt vissza a műtéti eredményemre, mivel Ő még csak mail-en olvasta. Javasolta  továbbra is a próbálkozást, és azt írta talán egy inszem is szóba jöhetne a lombik előtt..Szóval most tavaszig (márciusig) spontán próbálkozós hónapjaink lesznek, majd elgondolkodunk egy cikluskövetéses (hogy jó oldalon érjen a tüsző) inszemen, ha nem lesz eredmény.
Így ez az évem nem egészen jól indult, fogadalmat sem tettem. De remélem szebb lesz a folytatás, keményebb diétával és nagyobb odafigyeléssel mind magamra mind egymásra egyaránt!

3 megjegyzés:

  1. Gyógyulást kívánok neked! Vigyázz magadra!
    Tavaly az évet mi is hasonlóan kezdtük, köhögés, nátha, ha jól emlékszem, sokáig nem akart jobb lenni. Aztán február elején pedig a hányás-hasmenés köszöntött ránk... Aztán az év vége mégis jól végződött. Gondolj arra, hogy most jön az elején a rossz, hogy utána csak jó dolgok érjenek!

    Kitartást, erőt, egészséget kívánok Neked és Párodnak a 2015-ös évben! Nagyon szurkolok nektek! Katus

    VálaszTörlés