2015. január 23., péntek

Munka és nem igazán javulás

A héten már kezdtem a munkahelyen. Igaz ugyan, hogy csak 4 órában dolgozom, de rögtön az első napot "túlórával" kezdtem a félévi zárások  miatt.
A gyerekek fele beteg, így kicsi a létszám, de most ezt nem is bánom. Nagyon furcsa volt visszaszokni, már teljesen elszoktam attól a közegtől.
Közben pedig benyeltem vmi vírusfertőzést, candidát.. ki tudja micsodát. Ahogy olvastam lehet az antibiotikum szuper mellékhatása. Így aztán Canesten kúra mindkettőnknek... pont pé idején-környékén, mivel így testem jelzéseit sem tudtam szépen nyomon követni, az ovu tesztem is elfogyott pont a lényeges időszakra. Mivel most igaz hogy akkor kezdtem tesztelni mint szoktam,.. de nem jött 14 dpo-ig... így nem vagyok biztos az időpontban.
A hőmet mérve azóta biztos volt már.. a mellem fájdogál azóta és néha hasszurka is van. Izgulok, és kíváncsian várom a végét ennek az egésznek. Remélem nem a fertőzés ment rá a méhemre vagy a petevezetékekre. A bal oldalkát érzem néha szúrónak... ugye elvileg tankönyv szerint ott kellett voln érnie egy gyönyörű egészséges petesejtecskének.
Hát mindenesetre jövő hét végén kiderül. De biztos ami biztos alapon berendeltem olcsóbb tesztekből, hogy legyen a jövő hétre.
S közben "bekattantam" hogy nem csak tojásokat, csillagokat tudok Én horgolhatni, hanem egy szuper tavaszi tunikát is képes vagyok megcsinálni.
Ezért próbahorgolásba kezdtem, értelmeztem, rajzoltam napokig a mintát a leírás alapján. Még soha nem horgoltam leírás és nem kép alapján, ekkora darabot meg pláne nem. Na de nem vagyok Én buta hozzá.
Két napom ment el fonal keresgéléssel, mire remélem megtaláltam az igazit, ami ma délután érkezik a futárszolgálattal.


Summer Mercerized 127 kék melír 100 g




Elkezdtem egy nagyon puha pamutfonallal, de azt mondták az abból vastag lesz a tavaszra. És tényleg a képen a tunika szellős.. így egy fényesebb hozzá illő fonalat kerestem, és találtam.. remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket.

Így a hétvégén neki is kezdhetnék horgolni, de nem tudom oda jutok-e mivel holnap vadászbálba megyünk.. oda is készülődni kell kora délutántól, és mivel ottalvós vendégházas buli ki tudja mikor jövünk haza vasárnap. Így vagy vasárnap este vagy hétfőn nekifoghatom végre.
Közben jön a farsang időszaka, valami osztálydíszeket kellene kreálnom, hogy végre a téli díszítést a másik tanárnővel levehessük  a falakról. Hát remélem ma estére erre legalább lesz időm. Közben találtam tornázós dvd-t újra kellene tornáznom, egy kicsit izmot növelnem. Mert olyan jó volt mikor folyamatosan jártam. De most nem merek még hozzáfogni a jövő héten.  Ja és a torkom ma reggeltől újra fájdogál, köhögök is ismét. Hát szuper lesz ha visszajön az influenza!!:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése