2015. május 11., hétfő

Az élet megy tovább

Nem sikerült. Nem igazán bíztam benne a pénteki eredményem után, a doki mégis azt mondta, hogy hétfőig adjunk időt.
B-HCG: 0,31 -Gyógyszer leáll... várjuk a szervezet reakcióját. A lombiknál a progeszteron leállítása után 4 nap múlva jelentkezett Piroska.
Az Intézetet azért felhívtam reggelről, sajnálták. Az egy szem fagyasztott embriónkért legkorábban augusztusban mehetünk. Június közepétől-Július közepéig leállás lesz. F. doktor júl. 20-tól lesz elérhető, azt mondta S. doki, hogy júl. 20 utáni spontán ciklus 12. napjától előttünk a lehetőség.
Ahogy Én számolom, ha addig nem lesz Csoda akkor  egy ciklusunk középideje pont júl. 20 utánra lesz tehető.
Azt hittem rosszabbul viselem, de egyenlőre tévedtem. Nem gördült le könnycsepp az arcomon... valahol már tudtam legbelül, hogy ez lesz a vége.
De az élet megy tovább előre kell nézni, ezt mondogatom magamnak. Ezért holnap természet gyógyász, nézzük meg végre azt az Ayurvédát.
Sőt bejelentkeztem Aviva tornára is Jún. 6-án lesz a begyakorló óra, hátha ezzel is segítem a szervezetem.
A héten még itthon vagyok táppénzen, nem sok kedvem, sem erőm nincs egyébként visszamenni dolgozni erre a másfél hónapra az Iskolába. Talán más munkahelyre szívesebben mennék.. de nincs kedvem a sok sajnálkozáshoz, a mézes-mázos szavakhoz..de ezt a pár hetet majdcsak kibírom.
S közben arra gondoltam, hogy el kellene kezdeni egy kisebb méregtelenítő kúrát. Na nem olyan brutálisat mint a a legelső.
Remélem holnap ad tanácsot a természet gyógyász, hogy merre induljak. Bár akár az Energy készítményeit szívesen előveszem megint, de Vele akarok konzultálni előbb.
S mennék fodrászhoz is.. kozmetikushoz most nem igazán..bár lehet még az is lesz belőle.
Szóval az élet megy tovább, szurkolok Mindenkinek aki Gyermekre vágyik s hiszem, hogy Nekünk is megadatik minél előbb.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom! Én is mindenkinek (és magamnak is) kívánom a CSODÁT!
    Írhatok neked vhova emailt? A természetgyógyászoddal kapcsolatban kérdeznék? Mennyi egy alkalom? Mi történik ott pontosan (hogy néz ki az első alkalom)? esetleg megadnád az elérhetőségeit? Helyileg merre van? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnalom Rena kivanok sok erőt a folytatáshoz.

    VálaszTörlés
  3. Reni! Sajnálom! :( Engem megleptek anno a kollègák mert a sikertelen után dobtam egy smst hogy nem sikerült és hogy megyek vissza dolgozni. Mire mentem egy árva, árva szót se szólt senki róla, de lefoglaltàk az agyam, rendkívül jófejek voltak. Kívanom ezt neked.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rena! Ha gondolod, írhatsz nekem. Én is a Forgácsba járok.
    Ha egri leányzó lennél (bár te faluról írtál, ahol laksz?) és barna hajú lány vagy, akkor találkoztunk is. Az Aviva mindenképpen jó - és hónapjai vannak, hogy megerősítsd a méhedet. Én is csinálok nap közben is végezhető gyakorlatot, és kicsi a világ az Energy-t is szedem (Gynex és Cytovital krém).
    ekesorsi@citromail.hu-ra írj kérlek, ha szeretnél.

    VálaszTörlés