2015. május 26., kedd

Hosszú hétvége

Az elmúlt egy hét gyorsan eltelt. Én visszazökkentem a munkába talán jól is esik még ha csak
4 órát is kimozdulni itthonról.
Nem kaptam vissza a csoportomat,  könyvtári leltározást kell csinálnom ami kicsit nyugisabban telik. Nem is bánom. Még kb. 3 hét és vége. Lassan azon kell gondolkodnom mit is szeretnék kezdeni magammal a nyár további részében.
Sok minden jár a fejemben.. kézműveskedés akár gyöngyből akár fonalból aztán szépen sorjában eladogatni Őket... de már annyi mindenki és annyi mindent csinál nézelődve a "Meskán".
A tanfolyam amit szerettem volna már májusban elindult, legközelebb szeptember közepén indul. Jó az Iskolában a munkaviszonyom júl 31-ig van.. s a családi vállalkozás persze továbbra is megmarad.
Tegnap volt időm ezen töprengeni. Miután  szülőknél jól megebédeltünk, itthon már csak a pihi maradt. S ez így történt egész hétvégén.. szombaton TNT koncerten voltunk Újszilváson.. Nekem már nagyon hiányzott, imádom az ilyen pörgéseket, s az együttes Tini korom óta a kedvencem,..gyakran hallgatom itthon is Őket. Felejthetetetlen élmény volt újra átélni a koncert hangulatát, főleg hogy élőben nyomták a srácok. Vasárnap délelőtt a barátnőm sms-ére tértünk  magunkhoz a reggeli kávé után, mit csinálunk délután? Volt a kérdés, mivel a közeli állatkertben lehet még a nemrég született oroszlánkölyköket simogatni. Hát útrakeltünk Velük, Ők külön autóval jöttek, de a gyerekeik a Mi autónkban utaztak.. igazi ramazuri volt a hátsó ülésen még meg nem érkeztünk. Be nem állt a kis szájuk Imádom Őket.
Az állatkertben közel 1,5 órát álltak sorba a szülők a párommal felváltva,  hogy végre mi is simogathassunk. S közben Én álltam a gyerekek jövés-menését, néztük az állatokat jobbról, balról s még egyszer.. Az állatkerti séta után beültünk ettünk egy pizzát, már mindenkire ráfért a sétálás után, s a végén még egy jókora fagyi is terítékre került.
Élveztem a hétvégét.
A diétával nem sokat törődtem mostanság.. jött is fel rám 2,5 kg. főleg a fenekemre s a csípőmre nem zavar élvezem.
A természetgyógyász múlt héten elmondta mivel próbáljam magam erősíteni, gyümölcsök, zöldségek.. s egy Indiai növényből készült kapszulával mely sok Indiai nőnek segít a termékenységben, s a sejtek fiatalodásában...

http://www.picinybolt.hu/kategoria/303-shatawari-a-noiseg-taplaleka

  rákérdeztem a lisztmentes diétára,, azt mondta ha eddig bevált és az életem részévé vált most már tartsam továbbra is. Néha azért lelkifurkám van, hogy talán ha jobban tartom.. ha újra méregtelenítem a szervezetem újra sikerülhet a Baba.
De aztán elhessegetem a gondolatokat, mert ha mindig csak görcsösen ragaszkodom valamihez, ami eszembe juttatja miért csinálom akkor mikor élek, s mikor élvezem az életet. Na jó persze tartom, de ha olyan helyen vagyok akkor eszem liszteset is.
Jövő héten szombaton Aviva torna betanításra megyek.. remélem lesz haszna.. s a múlt héten hallgattam vissza egy rádióriportot, s említette Anyósom is a Harkányi fürdő jótékony hatását.. ha minden igaz a párom hamarosan megy egy hétre Pécsre dolgozni, s ha megoldható megyek Én is s ameddig Ő dolgozik Én Harkányban áztatom magam.. a hőmet most nem mérem, lassan a ciklus közepén járok de próbálom most ezt is elhagyni, hogy ne legyen meg a mindennapi kényszer, az izgulás a jó napok-rossz napok idegőrlő reménysége.
Szóval telnek a napok, gondolkodom agyalok s közben próbálom jól érezni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése