2015. május 4., hétfő

Napok és Gondolatok ( ET+10)

Egyre lassabban telnek a napok, most hogy számolhatok visszafelé.
A hétvége gyorsan eltelt, szombaton egy barátunkat szállítottuk vissza a repülőtérre, utána vettünk még hazafelé olyan virágkaspót melyből vettem már, de nem mertem 3-4-et mert ha mégsem jó a méret a teraszomra akkor ne vegyem hiába... ezeket elintézve otthon pihentünk. Finom vacsit készítettem. Tüneteim a szokásosak voltak.. minthamegjönne érzés, és az a furi érzés a mellemben, mintha izomlázas lenne a mellem felső része inkább a mellkas mint a mell.
Vasárnap megbeszéltük, hogy a Párom segít kitakarítani, hogy ne Én porszívózzak. A lakás kitakarítása után, a Párom elment a Szüleihez Én nem mentem mert egész nap fáztam.. betakarózva néztem a sorozatot, s közben el is aludtam.. este megvacsiztunk és kedvenc sorozatunkat néztük ketten a Shield 2. évadát. Igaz, hogy feliratosan de nagyon izgalmas.
S közben akkorát szúrt valami a pocakomba egy pillanatra nem is tudom hol éreztem előbb, a köldököm felett egy picivel vagy a méhemnél.. hogy feljajdultam hangosan. A párom rögtön kérdezte is mi a baj.. mondtam csak beleszúrt iszonyat valami a hasamba. Tünetek ugyanazok voltak mint eddig..
A mai nap lassan telik, egyedül vagyok itthon, s már már nagyon várom a teszt időpontját, furi gondolatok vannak Bennem. Mi van ha ezeket  a tüneteket, csak a progeszteronpótlás csinálja a testemmel, ha a hőm is attól magasabb.. ? Ha most nem sikerül.. aztán de sikerülnie kell hiszen nem véletlen hozta úgy a sors, hogy két kis Embriócskát kapjak vissza.
S jönnek a mi lenne, ha holnap reggel tesztelnék egyet... tudom a doki pénteket mondott... de mi lenne ha már kimutatná egy érzékenyebb teszt? De aztán meg elhessegetem a gondolatot, mert nem akarok csalódni, van egy csoport a F-en ahol tag vagyok, ott a lányoknak van olyan intézet ahol már a beülti után egy héttel tesztelni kell.. Én ezt nem értem. Hogy van az, hogy ahol 3 napos embriókat kapnak vissza már tesztelhetnek egy héttel a beülti után? Akkor már lehet Nekem is mutatna?? Félek, félek a csalódástól, annyira szeretném, ha sikerülne, ha újra átélnénk a csodát.  Ma is érzem a tüneteket, hol jobban hol kevésbé, ma is álommanó megtalált és aludtam délután.
Sokat olvasok.. nézelődöm, próbálom lekötni magam, de gondolataim mindig visszatérnek.
Remélem Babócáim jól befészkelték már magukat!!

7 megjegyzés:

  1. Nekem is volt egy hangosan feljajdulós pocakbaszúrós fájdalom pár nappal a tesztelés előtt! :) Kitartás, inkább menj biztosra. Hány nap múlva kell hivatalosan tesztelned? Drukk!+++++

    VálaszTörlés
  2. Szorítok, továbbra is. Szerintem ezek tök jó jelek amúgy :)

    VálaszTörlés
  3. Szorítok, továbbra is. Szerintem ezek tök jó jelek amúgy :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is varj meg ! En nem is mertem tesztelni csak vervetel utan :)
    Szoritok nagyon !!!!

    VálaszTörlés
  5. Szorítok nagyon! :) +++

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ez egyéni, én mindkét alkalommal mikor terhes lettem 5 napos ET + 6 napon tudtam pozitívat tesztelni.
    Szorítok én is és várom a híreket!

    VálaszTörlés
  7. Nekem amikor egyszer sikerüét, na akkor beleszúrt. + a barátnőmnek is ez volt a tünet. :) szorítok!!!!!

    VálaszTörlés