2015. május 29., péntek

Ezt nem tudom befolyásolni

Teljesen átlagosan telnek a napjaim, munka, főzés... gondolkodás a jövőről. A munkahelyemen még 07.15-ig van szerződésem, ellenben van 24 nap szabadságom, amit szeretnék egyben kivenni, két hét múlva. Remélem ma az igazgató is rábólint, ugyanis azt az infot kaptam, hogy nem igazán szeretni a munkáltató (K..K) kifizetni. Bent meg nem hagyom.
Szóval telnek a napok, s egyik este arra lettem figyelmes, hogy valami nem okés odalennt. Volt enyhe barna elszíneződés.
Először örültem, hogy hú ciklus 12. nap biztos ovut jelez. Előtte kétszer mértem hőt a ciklusban, mert hogy ugye tegyük le a hőmérőt és ne agyaljunk rajta. Akkor 36,3-at mutatott..
Ez a valami másnap is folytatódott de már rózsaszínesen.. s délután meg pirosan. Nem sok de volt, s ez tart a mai napig, hol egy-két csepp, hol nagyobb mennyiség. A színét is változtatja, barna, piros.
Persze így az elmúlt 3 napban, a lányok tanácsára újra elővettem a hőmérőt, a mi 2x 36,6-ot ,ma reggel pedig 36,7-et mutatott. Így szóval nem tudom volt-e pé-m.. mert a hőn kívül most más nem igazán utalt rá.
Hívtam tegnap délután az Intézetet, de már nem voltak bennt az orvosok, hogy megkérdezzem normális jelenség-e.
Közvetlenül utána hívtam a Nőgyógyászom, aki először nem vette fel, tudom hogy rendel abban az időben. De jófejnőgyógyász révén visszahívott. Ő azt mondta szerinte normális jelenség, mert a lombik után felborulhatott a hormonháztartásom. De várjunk meddig tart még.
Úgy döntöttem, hétfőig várok, hogy elmúlik-e. S ha nem bepaszíroztatom magam a kedd esti vizsgálatra. Néha húz a méhem környékén, mint mensikor, de ez nem az.
Szóval a szervezetem nem tudom befolyásolni, nincs kontrollom egyenlőre felette.
Már persze olvastam, keresgéltem a Neten, hátha találok kézzelfogató magyarázatot rá. Mert ilyet a normál lombik kezelése után nem tapasztaltam, pedig ott kaptam ám hormont a ciklus elejétől rendesen.
Gondoltam már mindenfélét, hogy nem vált le a vastag nyálkahártya rendesen... vagy méhszájseb... na befejeztem az agyalást, remélem hamarosan kiderül mi is ez. És elmúlik a hétvégén.
Mert Picicsodát szeretnék, és jövő héten az Aviva torna is befigyel!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése