2015. május 7., csütörtök

Napok ET+12 és a ma reggel

Egészen jól indult a tegnap reggel, Párom hívott már korán, hogy mi újság Velem/Velünk esetleg teszteltem-e..
Hazudnék ha azt mondtam volna, hogy nem.  Igen csináltam egy x-epil tesztet.. talán sejlett egy reménysugár. Fotózni persze nem tudtam, mert annyira azért nem volt erős..
délután hozattam a barátnőmmel a Rossmannból tesztet. Azon a délutáni vizeletből igaz hogy haloványan de látszódott a csík. Tüneteim egészen kora estig nem igazán voltak, kivéve hogy egyszer felfordult a gyomrom, és az álmosság is megvan még délutánonként. Kora este azonban egészen szinte reggelig megjövősen fájdogált a hasam.. megjönni nem jött a hő is fent van, de Nekem anno nem jött meg amíg azt Utrogestant használtam.
Ma reggel a párommal csináltunk közösen, igaz a hivatalos teszt nap csak holnap lesz. A rossmannoson megint kivehető bár még halovány csíkocska.. de az x epil aminek talán erősödnie kellett volna szinte semmit nem látok rajta.
S most mi van?? Elindult valami és megállt, vagy holnap talán szebb lesz.. nem tudom. Elhatároztam, hogy igaz, hogy csak tesztet mondott az Intézet, de reggelről holnap elvitetem magam vérvételre, talán holnap estére délutánra meglesz az eredménye.
Szóval már nagyon várom a holnapot vagy a délutánt.. hogy hátha értékelhetőbb eredményt kapok.

5 megjegyzés:

  1. A vérvétel a legbiztosabb !!! Jajj de nagyon drukkolok :) !

    VálaszTörlés
  2. Szorítok nektek nagyon! A vérvétel a tuti, én a teszteknek nem hiszek. A 695 volt a hcgm és erre már a vérvétel napján mondták, hogy ikrek. Az x-epil teszt meg haloványan jelezte a babákat, pedig már a 6. héten voltam.

    VálaszTörlés
  3. Pozitívnak kell lennie! Szorítok.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon drukkolok, kezem-lábam csuriban :))))
    Egy Zugolvasód, Anita

    VálaszTörlés