2017. március 17., péntek

10 cn

Ma ismét vizit volt ultrahang terén. Nem indultunk korán, mert reggel még A. beadta a Cetrotide-t, mert azt is kutyulni kell és Én ahhoz nem vagyok elég bátor.
Kilencre már az intézetben voltunk, most volt parkoló is az udvarban és ketten voltak előttem. Ismét M. doki fogadott és csinálta az ultrahangot, növögetnek a tüszők, bár Én nagyobbakra számoltam volna, a legnagyobb 17 mm, bár ez a tegnap előtti 14 -hez képest végülis szép eredmény. Most nem számoltam melyik oldalon mennyi található, bár gondolom a kilenc még tartja magát, de úgy hallottam a jobb oldalon lett még kettő 10mm-es. A bal oldal a doki szerint kicsit le van maradva ott 14-15 mm-es és egy 17-es van a többi kisebb.
Ezért ma és holnap még kapok Merional kit-et, megy a cetrotide, és holnap este mehet a tüszőrepesztő amely a változatosság kedvéért megint újdonság Nekem az Ovitrell. Toll formájában, úgyhogy ezt be tudom adni majd magamnak.
Kicsit el voltam keseredve mert a méhnyálkahártya csak 8 mm-es ez szerdán 9 volt, de azt mondta a doki, lehet kicsit elmérte  :( s kérdezte hogy nem látja hogy örülök, mondom nem is mert véleményem szerint nem olyan szép a nyálkahártya. S mondta az asszisztens hogy szedjek aspirin protectet, erre a doki azt mondta semmi szükség rá, mert nem jó ám ha 10 mm-nél nagyobb a nyálkahártya mert leválhat, ezt tovább nem részletezte, de Én mindig úgy gondoltam minél vastagabb annál jobb. Szóval nyugodjak meg ez nagyon szép így ahogy van. S hétfőn reggel várnak hármonegyed nyolcra.
Megkaptam az újabb recept adagokat is, hogy hova fog a szervezetem majd annyi progeszteront elraktározni nem tudom, mert kaptam utrogestant, ez volt eddig is nem újdonság. Ami új a Crinone gél, ill. a Prolutex injekció abból 7 db-osat,  ezek ugye mind progesteron pótlók. S odaadták a Fraxiparine receptjét is, ill .estrimaxot is ez is volt már.  Szóval annyira be leszek már hormonok terén biztosítva hogy csak na.

3 megjegyzés:

  1. A tul vastag sem jo, bar ezt a 10 celettit meg nem hallottam. Amugy nem az a lenyeg hogy a 10. Ciklus napon milyen vastag, hanem a beultetes napjan. Illetve amikor elkezdi befurni magat, de arrol mar nem szokott infonk lenni.

    VálaszTörlés
  2. A tul vastag sem jo, bar ezt a 10 celettit meg nem hallottam. Amugy nem az a lenyeg hogy a 10. Ciklus napon milyen vastag, hanem a beultetes napjan. Illetve amikor elkezdi befurni magat, de arrol mar nem szokott infonk lenni.

    VálaszTörlés
  3. Üdv.! Kérhetnék egy e-mail elérhetőséget vagy egy telefonszámot?nagyon megköszönném.
    dora.iglai@gmail.com

    VálaszTörlés