2017. március 21., kedd

7 bogyóka

Tegnapra esett a petesejt leszívásának napja. Reggel 3/4 8-ra kellett volna érkezni. De persze az autópályán baleset miatt torlódás alakult ki igy kerülni kellett. kb 40 percet késtem..de hivtam őket azt mondták nem gond..én csak a vitt minta miatt aggódtam. Mire odaértem a többiek már megkapták a branült és várták a kezdést. 3-an voltunk összesen. Gyorsan bekötötték Nekem is a csuklómnál levő érbe. Nem értettem miért oda mivel szuper látható vénáim vannak. Majd jött S. doki kézen fogott és már vent is voltam a műtőben..gyorsan kész lettünk szerintem  10 óra felé ébredtem. Jött is nemsokára az asszisztens..hozta a papírt (ilyen régebben nem volt) 19 db petesejtet szívtak le úgy gondolták a fele Ivf a fele Icsi-vel lesz elindítva. ezek után felöltöztünk s lent várt S doki aki mindenki kezébe nyomta a további kezelési tervet..
mától 7 napig Prolutex injekció amit sikeresen hűtőben tartottam és mikor olvassa el az ember lánya a csomagolást persze hogy este amikor az első adagot már reggel beadták Neki..most jön a para vajon jó még vagy rosszat csináltam..adassam vagy se. A fórumokon volt ki azt írta ő is ott tartotta most 11 hetes. van aki már fél éve ott tartja. Irtam a dokinak de még nem válaszolt..)
szombattól jön a crinone gél.
hétfőtől az injekciót váltja az utro és még marad a crinone gél..ezek a tervek egyenlőre és megy a medrol és a cleaxen tovább.
Ma reggel kellett telefonálnom..19 psejtet szívtak le de sok volt a pici ugye a doki is 9-et emlegetett mindig. Tegnap este 6-an voltak mára 7-en lettek. S azt mobdta a Tanár úr hogy ritka de a természetesen összeengedett embriók fejlődtek jobban 4-en vannak Az Icsi-sek 3-an. Holnap azaz szerdán kell telefonálni hogy csütörtök vagy szombat. Addig menjenek a gyógyszerek..csak a prolutex miatt aggódom..lehet dobhatom a kukába..s maradhat esetleg az utro helyette. Remélem holnap kapok rá választ..j

1 megjegyzés:

  1. Most mi is fele felet fogunk kerni. Nagy drukk mara. Namsokara biztosan lesz telefon.

    VálaszTörlés