2017. március 30., csütörtök

Et+5

Jelentem jól vagyok.. tüneteket nem észlelek csak a szokásos, volt hasszurka, a melleim folyamatosan érzékenyek,  két éjszaka is fel kellett kelnem pisilni s a hőm is csak kúszik felfelé..a méhem néha húz lefelé... ezen kívül más tünetről egyenlőre nem tudok beszámolni. Persze még nem is kell.
A cleaxent már egész jól tudom adni magamnak, nem marad a helye véraláfutásos.. más injekcióm nincs, csak a sok.sok progeszteron, a Crinone és az Utrogestan.. szedem a medrolt és az estrimaxot is tovább.
Kedden már visszatértem a munkába, próbáltam light-osan mozogni, nem kapkodni, de muszáj volt a kolléganő ma (csütörtök) volt utoljára.
Péntektől már élesbe egyedül leszek, kicsit izgulok mert sok teendőm lesz az elkövetkezendő hetekben. De végre kialakíthatom majd a saját magam ritmusát, megpróbálom a kollégákat is ehhez szoktatni, úgy rakom a papírokat ahogy nekem logikus, és egyéb más dolgokat a szgépen. Holnap laza nem mert búcsúztatjuk a kollégát, és lesz egy kis ünnepség, s utána végre hétvége.. s egyre közelebb kerülök ahhoz a bizonyos naphoz amikor minden kiderül..

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Hogy vagytok? Érzel már valamit? Babócák befészkelték magukat? Minden jót Nektek! Zsófi

    VálaszTörlés