2017. március 23., csütörtök

Bogyókák

Tegnap kellett még hívnom az Intézetet hogy alakul a harci helyzet!Tanár Úr kapta a telefon másik végét és közölte szuper híreu vannak 6 Bogyókánk van úgyhogy mennek az 5 napig. Azaz beültetés szombat. Azt nem kérdeztem hogy melyik módszer volt a sikeresebb és milyen erősek vagy közepeskék a Bogyók. 3/4 8-ra legyübk ott. Feltette a bűvös kérdést amit eddig nem igazán szoktak. Egyet vagy kettőt szeretnék kérni ( persze előtte a kötelező kérdések, hány éves vagyok, hanyadik beülti ültettünk e már kettőt s az fet volt vagy sem) ezekre szépen válaszolva mondtam hogy szeretnék kettőt elviekben így nagyobb az esély..modta hogy akkor is ha ikrek lesznek..mondtam hogy igen. Ő közölte hogy megrágja a gipszet szombatig és meglátja..addig szedjem a gyógyszereket szúrjam a szurikat..eddig képes vagyon ezt teljesíteni bár na kicsi bénáztam a cleaxen-al de sikerült. Eddig ( kop-kopp) nem lett csomós a helye csak pici véraláfutásos de nem is csípett ma..szóval hajrá szombat. A párommal még nem értünk egyet a munkámhoz való visszatéréssel a beülti után. Én ugy gondoltam eddig hogy szombat vasárnap pihi és hétfőn már meló. Ő a védőnéni és a doki mellett levő asszisztens szerint legalább még hétfőn otthon a helyem.Bár a párom és az asszisztens szerint kellene az a két hét. Én azt nem szeretném..nincs megerőltető munkám irodában vagyok itthon megőrülnék két hétig az biztos..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése