2017. március 16., csütörtök

8 cn

Tegnap kellett azaz március 15-én visszamennem az Intézetbe kontroll nézőbe. Korán keltünk, hogy időben haza is érjünk, hátha még az Ünnepség végét elcsípjük.
Nem voltak sokan az autópályán így haladtunk, ugyanígy meglehetős nyugalom fogadott az Intézetben is. Nem is vártunk sokat, hívott is be M. doki aki megismert, kedves volt. Előszedték a dossziémat és már ultrahangozott is.
Egész jól állunk, nyálkahártya 9 mm, a jobb oldalon volt 5 tüsző, azt hiszem 14,12,11,11-es méretekkel, a bal oldalon 4 db 13,12,10,10 mérettel, azt tovább nézegette, mert valamiért a bal oldali petefészkeket jobban kell keresni az ultrahangokon, elég bal oldalon van. Azt mondta jól belehúztunk, s amit kaptam injekció nem is túl kevés de nem is a legnagyobb dózisú kategóriába tartozott. Azonban váltott egy megint számomra ismeretlen injekcióra a Meriofert kit 75 ne kaptam. Ebből kell 3 adagot egy ampullába keverni és beadni,  tegnap és ma reggel, majd csatlakozott hozzá a már ismert Cetrotide. Abból egyenlőre 4-et kaptam. S megbeszéltük, hogy pénteken ultrahang, s ha jók a méretek szerinte hétfőn leszívás lesz.
Hazafelé szerencsére a gyógyszertár kiszolgált Bennünket más Intézetből érkezőkkel együtt.. így hívhattam is az Doktor Asszisztensét itthon, hogy légyszi adja be Nekem, mert ezektől a kutyulós injekcióktól még mindig tartok egy kicsikét. 
Így is volt nagyon szépen beadta tegnap, s már mehettem is az Ünnepség végére. Nem voltunk sokáiga az utána tarott fogadáson, inkább csak tiszteletünket tettük, mert a Párom ment focikupára. Én pedig haza pihenni, s horgolgatni. 
Ma reggel a munkahelyről mentem az orvosi rendelőbe ahogy megbeszéltük, hogy a kétfajta injekciót reggel megkapjam, majd vissza a melóba. 
Kicsit feszítenek a petefészkek odalent, s bágyadt is vagyok, de gondolom ez már a sok hormon, szteroid hatása.. de ez az időszak már csak két nap ha jól gondolom. 
Addig meg esténként horgolgatok, s összekucorodva sorozatot nézek a párommal. 

1 megjegyzés: