2015. április 27., hétfő

Napok ( eltelt napok száma 3)

Lassan telnek a napok, mintha megállították volna az időt..
Pénteken pihentem, szombaton  lustálkodva ébredtem A terv már hét közben megvolt  a szombati napra,  a közelünkben egy Böllréfesztivált rendeztek, ahová a reggeli után elindultunk a kellemes tavaszi napsütésben.
Nem csináltam semmi különöset egész nap, csak sétáltam a sátrak között, üldögéltem, ettem-ittam és jót beszélgettem a barátokkal. Semmi megerőltető dolog. Vasárnap teljesen a lustálkodásé volt, egész nap pihi ágyból olvasás, horgolás. Feladatok "kiosztása", mit mossunk még, és hogyan készítsük az ebédet.
Nem tudom igazából hová tenni a 3-4 nap teljes fekvés dolgot. Most nem mondott semmit a doki, és anno sem javasolták a fekvést.
Pihenek persze, nem főzök, a párom mos, főz.. s minden "megerőltetőbb" dolgot megcsinál. Tegnap nem voltam levegőn, kivéve a teraszt, ma este kisétáltam Anyósékhoz. S ehhez 3 emeletet kellett lefelé s majd felfelé megtennem.
De ez van nem lehetek bezárva.
Nem érzek semmi különlegeset, néha a mellemet, és néha a pocakomat. De semmi mást. Nem keresek tüneteket, hisz még korai, de a spontán terhességnél sem voltak tüneteim így felesleges.
A Pregnyl már lassan kiürül, legalábbis a mai ellenőrző 10-es teszt már nagyon halovány volt, a 25-ös meg még haloványabb. Így biztos hogy kb, 10 nap a kiürülési ideje mint máshol írva vagyon.

1 megjegyzés: