2015. április 29., szerda

Napok ( ET+5)

Csak hogy Nekem is meglegyen a táblázat, amit anno két blogban is olvastam.. és nézegetem mostanság:

Tünet nincs egyenlőre. Tegnap reggel nagyon hányingerem volt, pedig semmi érdekeset nem ettem előző este. Ma semmi nincs...
Rendeltem játszós teszteket és kaptam ajándékba 2-t.  Újfajta szerintem eddig még nem találkoztam Vele sem a webáruházban sem máshol,   David Preganancy Teszt-et  a neve  elvileg a netes oldalakon 15-ös erősségűnek írják, a csomagolásán nincs erősség..

Szóval a fejlődési táblázat:

Mi történik az ET után, hogyan fejlődik az embrió:

3 napos transzfer
1 nappal a transzfer után. . . a pre-embrió növekszik és fejlődik 
2ntu. . . a pre-embrió blasztocitává alakul át 
3ntu. . . a blasztocita kiszabadul a burkából 
4ntu. . . a blasztocita a nyálkahártyához cuppan 
5ntu. . . a beágyazódás elkezdődik, a blasztocita elkezdi beásni magát a nyálkahártyába 
6ntu. . . folytatódik a beágyazódás 
7ntu. . . a blasztocita teljesen beágyazódott és külön van már placenta sejtje és embrió sejtje 
8ntu. . . a placenta sejtjei elkezdik a véráramba küldeni a hcg-t 
9ntu. . . még több hcg választódik ki az embrió fejlődésével 
10ntu. . . még több hcg választódik ki az embrió fejlődésével
11ntu. . . a hcg szint már elég magas ahhoz, hogy a vizeletből megállapitható legyen a terhesség 

5 napos (blaszto) transzfer 
1ntu. . . ezen a napon szabadul ki a blasztocita burkából 
2ntu. . . a blasztocita hozzá cuppan a nyálkahártyához 
3ntu. . . a beágyazódás megkezdődik a blaszto elkezdi beásni magát 
4ntu. . . a beágyazódás folytatódik, a blaszto egyre mélyebbre ássa magát 
5ntu. . . befejeződik a beágyazódási szakasz külön sejtjei vannak a placentának és az embriónak 
6ntu. . . a placenta sejtek megkezdik a hcg kiválasztást a véráramba 
7ntu. . . még több hcg termelődik az embrió fejlődésével 
8ntu. . . . hcg termelődés folytatódik 
9ntu. . . a hcg szint már elég magas, ahhoz, hogy a vizeletből megállapitható legyen a terhesség

3 megjegyzés:

  1. Szorítok ám, csak nem volt időm kommentelni.
    Kitartás, mikor akarsz tesztelni?

    VálaszTörlés
  2. Kitartást !
    Tüneteket ne keress , nekem szinte semmi nem volt . Nagyon drukk !

    VálaszTörlés
  3. :) Hozzon szerencset a lista. Meg 3 eve en forditottam le angolrol ;)

    VálaszTörlés