2015. április 24., péntek

Csipkerózsika és a Herceg is felébredt

Nem volt bennem különösebb izgalom reggel amikor elindultunk. Mivel 11-re kellett menni   még nyugodtan összekészítettem a csomagom.. reggeliztem, szépítkeztem.
Nagy volt a forgalom s csúsztunk.. ezért hívtam az Intézetet hogy gond-e ha kb. 10 perccel később érkezünk. Nem vették fel a telefont..ezért hívtam S. dokit aki azt mondta," nagy levegő megnyugszik, minden a legnagyobb rendben és ha fél órát késünk sincs baj. "
Hát tényleg csak 10 percet késtünk, a váró tele volt férfiakkal.. pont I. jött lefelé a lépcsőn, s mondta hogy jönnek a hölgyek is mindjárt.. na gondoltam az első kör lement. De nem tudtam, hogy beülti vagy punkció.. I. mosolygott Rám mondtam hogy megérkeztünk, mire Ő  "üljek csak le mivel nincs szabad ágy egyenlőre. "
Jöttek is a Hölgyek sorban.. s mikor beszélgetni kezdtek egyből kiderült, hogy punkció volt a mai napon.. majd jött I. mondott egy becenevet Rám s közölte mihánt végez odafent a "rendrakással" jön értem és mehetünk.
Ez kb. 11:45 körül meg is történt.. felmentünk az emeletre, Én voltam csak egyedül a mai napon, kiválasztottam az ágyat,  kipakoltam a holmim, átöltöztem, Ő tette a dolgát s beszélgetett Velem. Áradt belőle a kedvesség. Majd jött S. doki pont előtte mondtam I.-nak hogy kíváncsi vagyok hogy sikerült az ébresztés. Mire S.  mondta hogy szuperül, különben nem lennék ott.. jó ok ez világos de a Tanár Úr is azt mondta a múlt héten a 3-ból egy tuti ébred.. :)
Majd szólt a biológus nő hogy 10 perc és mehetünk.
Besétáltam a "kisműtőbe" felültem az ágyra, és vártunk, jött a biológus hölgy, kezében két lapocskával két külön fotóval.
S mondta, hogy tudja hogy csak egy embriót beszéltünk meg a Doktor Úrral, de Neki kettőt kellett  ébresztenie mondott valamit hogy egymáshoz voltam "tapadva".. (nem ezt a kifejezést használta de meg sem jegyeztem mit mond) csak arra koncentráltam, hogy mindkettő szépen felébredt s szépen osztódott így van két embrió. Kérem-e mindkettőt.?? Én először fel sem fogtam mit mond, hogy kettő, hiszen egyről volt szó, .. bár gondolom  a protokoll szerint ha több van.. legalább kettő felengedését meg kell kezdeni, ha az egyik nem lesz életképes és nem osztódik..
S. dokira néztem, Ő kérdezte szépen sorjában, hány éves vagyok, milyen a munkahelyem, s ha úgy alakul bevállalom-e az Ikreket tudok-e pihenni, ?? Mert ugye van esély mindkét embrió megtapadásának, jó elmondta hogy nem ez a tendencia, de számolni kell vele.
S Én boldogan mondtam igent a kérdésére.
Azt is hozzátette, hogy ritka, hogy mindkettő életképes és a fagyasztás alkalmával elvesztett sejtjeit újra eléri. Tehát már 110%-ot teljesítettünk ez gyönyörűű!
S mikor ezt megbeszéltük munkához látott.. azért ugyan nem dicsért meg, hogy nem volt tele a hólyagom.. de azt mondta ettől rosszabb E.T- je ne legyen. ( filóztam előtte mikor odaértünk menjek-e mosdóba, vajon két éve elmehettem.. nem emlékeztem, nem kérdeztem  elmentem pechemre..)
S a Biológus már hozta is a Picurokat, amit a Doktor Úr remélem kilenc hónapig jó helyre rakott.  S közben mesélt, s elmesélt egy történetet egy pácienséről, akinek az 5. lombikot csinálták, s mondta Neki ha nem sikerül körbefuttatja Vele az épületet. Azt mondta  a héten hívta a Hölgy hogy nem kell futnia pozitív a tesztje. S Tőlem is ezt akarja hallani, s nincs más dolgom csak pozitívan Kismamának maradni.
kb fél órát kellett utána pihennem a betegszobában, majd felöltözhettem s várt lent. A páromnak addig már mindent elmondott s megmutogatta Neki is a fotókat.
Behívott a szobájába, leadminisztrálta a Dolgokat, jött Tanár Úr is , s monda Neki hogy mindkettő ébredt szépen, ezért kettőt kaptam, egy helyett. S mondta  a Tanár Úr, jó rendben van nem pazarlunk!! Kérdezte viccesen van-e már terhes tünetem.. egy embriónk maradt a fagyóban még aludni. Azt mondta  a Tanár Úr majd jó lesz kistesónak!
S. doki aztán elbúcsúzott s mondta hogy két hét múlva teszt, egy hónap múlva pedig uh.-ra várnak.
Szóval meglepetések közepette de Csipkerózsikával és a Herceggel indultunk haza, Apa még meghívott ebédelni s egy nagy eperkelyhes fagyira. S most már itthon pihegek... s türelmesen várom az elkövetkező Napokat.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szurkolok, drukkolok, keresztbe mindenem! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Így ismeretlenül is nagyon szorítok:-)) Egy ideje már figyelemmel kísérem a blogodat, nagyon szimpatikus, ahogyan írsz. Én is hasonló cipőben járok, májusban megyek pont fagyasztott beültetésre. Üdv: Niki

    VálaszTörlés