2015. április 17., péntek

Csipkerózsika ébredni készül

Sokat gondolkoztam az elmúlt napokban.. voltam kineziológusnál is. S arra a következtetésre jutottam, hogy igen menni kell. Hiszen erre vártam, ezt erősítették Bennem a héten a barátok, A Férjem, A Kineziológus ( aki azt mondta érzi mellettem a pici lelket, s higgyem el az a Pici lélek ezt az utat választotta magának, hogy Lombik kapcsán akar megszületni).
Nagy levegőt vettem a héten a munkahelyen és beszéltem az Igazgatóval, elmondtam korrektül mi a helyzet. Bár sokat nem kellett ecsetelnem, mivel már szeptemberben tudták Én hogyan vállalom a Munkát...ma szabadságon voltam, s ha kellett volna még hétfőn lettem volna, De nem kellett..
Ma reggel ciklus 11. napján irány az Intézet, ugyanaz a kedves izgulós közeg fogadott mint 1,5 éve. Mindenki mosolyog, mindenki optimista és biztat. Főleg amikor a Doktor Úr közölte 9 mm-es nyálkahártya, 19 mm-es tüsző így minden stimu Nélkül a ciklus 11. napján csudiszép. Ezért számolt.. s holnap reggel ( szombat) adni kell a tüszőrepesztő injekciót 2 ampulla Pregnyl.. s pénteken 11-kor jelenés az Intézetben hogy Csipkerózsika felébredjen mély álmából. Nem kell előre telefonálni, mert azt mondta a 3-ból biztos lesz egy aki szépen magához tér majd.  S hogy ez Csipkerózsika lesz-e vagy más Herceg mindegy csak Velünk legyen és Megszülessen :)
Most kezdetét veszi a várakozásokkal teli időszak, de próbálok optimistán elébe Nézni a dolgoknak.

4 megjegyzés:

  1. Drukkolok neked nagyon, hogy minden rendben menjen! :) És hidd el, mi sem akartunk lombikot, de amikor már ott volt a pocakban, teljesen mindegy volt, hogy hogyan került oda! Sőt, büszkék voltunk rá, hogy mennyi mindent megtettünk, hogy velünk legyen! :)

    VálaszTörlés
  2. Rena, ma nagyon szorítok, hogy a Csipkerózsikák és a Hercegek társaságában térj haza és a babák szépen nőjenek nagyra! Olyan szépen írsz róluk, így hiszek benne, hogy ők most már meg fognak születni neked!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tudnánk email-en értekezni? Mónika

    VálaszTörlés