2013. február 22., péntek

A szálak valahol biztos összeérnek

 Érdekesen indult  a reggel . Hőt már csak hébe-hóba mérek a műtét óta. De a tegnapi 36.9 után ma ismét 36.6-os értéket produkáltam. Már ebből gondoltam hogy valami nem kerek...  A műtét óta ez a második ciklusom.  Az első ciklusban a ciklus közepén pecsételést produkáltam betudtam egy esetleges peteérési jelzésnek, megkérdezvén V.G-t kontrollon, Ő is azt mondta valószínű. Megjegyzem ilyet előtte soha nem tapasztaltam. Örültem, hogy az endometriózis eltávolítása után helyreállnak a dolgok odabent. De hogy a jelenlegi ciklusommal sem stimmel valami az már biztos. 23. cn-en vagyok, és ma produkáltam megint pecsételést. Remélem nem zárok egy ultrarövid ciklust, és még inkább bízom benne, hogy nem lett rosszabb a helyzet odabent mint volt.
Ezért is várom a leleteim eredményét, hogy azon látunk-e egyértelmű jelzést bármire is.
Vagy rendeződik a szervezetem, és így jelez.. de ebben egyáltalán nem vagyok biztos. De a szálak valahol biztos összeérnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése