2013. február 19., kedd

Reménysugár

Már hajnal óta nem tudtam aludni csak forgolódtam. Mégis mikor reggel megcsörrent az óra, nehezen kászálódtam ki az ágyból.
Izgultam, megtudom-e az eredményemet, illetve tudok-e majd a Doktor úrral pár szót váltani? Új még ez a helyzet, olyan emberek között, akik ugyanarra  a Csodára várnak mint Mi.
A váróterembe belépve nem voltunk egyedül, volt aki ultrahangra jött, neki már látszott a mosoly az arcán Neki sikerült.
Volt aki első körös vérvételre érkezett párjával, és volt aki Tündéri kislányával érkezett.
Az asszisztensek ugyanolyan kedvesen fogadtak mint az első találkozáskor. Zs. vette le a vért nagyon profi módon. Addig Én a másik asszisztensnőt próbáltam "faggatni" indulásunk időpontjáról. Mivel a Doktor Úr nem volt a szobában.
Illedelmesen megkérdeztem, hogy a várólistára felkerültünk-e.? Ő közölte, hogy persze, már a legelső alakalommal, az időpont október.
Biztosan elkeseredetten nézhettem rá, mert megszólalt és azt mondta"nem biztos ez az időpont, még lehet a nyári szünet előtt beleférünk."
Hozzátette: a Doktor Úr dönti el hogyan osztja be betegeit, milyen sorrendet állít fel.
Ennek a mondatnak örültem egész nap a legjobban, mert a Doktor Úrtól függetlenül mondta, és első találkozáskor a Doktor Úr is ezzel fogadott. "Talán lehet belőle egy nyári időpont. "
Közben a vérvétellel készen voltunk. Eredményeim a héten lesznek. Így már holnap próbálok időpontot kérni a Doktor Úrhoz, hogy túl legyünk az első megbeszélésen.
Remélem a leleteim nem lesznek az átlagostól eltérőek. És remélem az a fránya Tsh is végre 2 alá került.
Ebben a reményben jöttünk hazafelé és beszélgettük végig az autóutat. Aztán meglátogattam Barátnőmet egy kávéra közben meséltem Tündéri szép két lányának, mi mást mint a hercegnős mesét. Majd hazajöttem.
Az első csíráztatásom eredménye már szépen látszik. Így tegnap még búzacsírát is vásároltattam Párommal, mert ha a retek kicsírázik talán nem vagyok ügyetlen hozzá. Úgy néztem holnap már fogyasztható.Ennek örömére kivasaltam, majd tornáztam egyet (csakhogy az Ir-t próbáljam helyretenni) megnéztem leendő kedvenc filmemet visszajátszásban D.A.És a semmittevés perceit töltöm továbbra is. Hiszen ilyen nap is kell...
Ma megcsillant a reménysugár... remélem jövő héten kisüt a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése