2013. február 24., vasárnap

Hétvége

Ez a két nap tényleg a hét és egyéb Női dolgok lezárásáról szólt.
A munkán nem kattogott az agyam, hogy majd hétfőn honnan kell folytatnom, mit is kell megcsinálnom hogy jön a hóvége.
Szombaton teljesen belevetettem magam a sütemények világába.Imádok sütni mindenfélét. Már egy ideje azon gondolkodom hogy fánkot kellene sütni. De ugye ez IR-nél nem olyan egyszerű. Nem igazán szoktam még meg a tk. lisztek ízét. Illetve a fánkért kifejezetten a Párom sincs oda. Így hát úgy kellett sütnöm, hogy Neki is kedveskedjem.
De Én sütni csak úgy tudok, ha minden más rendben van körülöttem.
Ezért délelőtt kitakarítottam a lakást, elindítottam a mosógépet, közben a Párom elment focizni, így az egész délután előttem állt.
Nekiláttam hát, bedagasztottam a fánkot.. gyönyörűen feljött a tészta és még gyönyörű szalagosra sült. De közben azon gondolkodtam mit süssek még. Találtam az internetet böngészve egy Ostoros kalács nevű süteményt, mely reggelinek is jó,és kávéhoz is illik,  a Párom is szeretheti. Így hát dagasztottam még egyszer. Az is nagyszerű lett.
Mire a Párom hazaért már a kész sütemények illata lengte be a lakást. Kellően elfáradtam estére, és a fejem is elkezdett fájni.
Ennek meg is lett az eredménye, mert kora este elaludtam tv-nézés közben. Jólesett, pedig ilyet nem szoktam csinálni. De hát hét vége van nem hajt a tatár.
Ma reggel már úgy ébredtem hogy iszonyat fáj a fejem. Totál leesett a hőm... zártam egy ultrarövid 25 napos ciklust, melytől eléggé nyűgös lettem. (Én akinek gyönyörű 28-29 napos ciklusai voltak a műtét előtt).
Így és mivel hétvége van sokáig lustiztam.
A Párom pedig, felismerve állapotomat közölte, hogy ma Ő főzi az ebédet. (Imád főzni! Én pedig Imádom a főztjeit).
Így még pihizhettem tovább hátha múlik a fejfájás..de sajnos egész nap végigkísért.
 Egész hétvégén azon gondolkodtam, hogy  a jelenlegi manikűrözéssel kicsit elvetettem a sulykot. Nem Én vagyok, neonzöld és narancs körömvégekkel.. valamit tennem kell mert legközelebb 2 hét múlva megyek.
Mivel hobbyként űzöm e szakmát, (csak a családnak) ezért estére merészkedtem lereszelni a kreációt és egy egyszínű lakkal az egyéniségemhez közelállót alkotni. A hajammal már nem töltöttem ennyi időt, csak megmostam és kész.. majd szárad magától. És közben ágyból nézve izgultam végig kedvenc sorozatom D. A. legújabb epizódját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése