2013. február 20., szerda

Egy átlagos nap pozitívumokkal


Reggel eléggé hideg volt, az esti hóesésből maradt egy kis hó az utcákon ahogy mentem pirkadatkor a buszmegálló felé.
Szokatlanul sokan mozgolódtak most, máskor olyan kihalt minden.
A Céghez beérve megcsináltam a szokásos reggeli kávémat, elkészítettem szendvicsemet, és leültem a gép elé.
Dolgoztam, próbáltam előre, hogy a márc. 1 után maradó kollégának ne nőjenek fejére a dolgok. Talán egy-két dolgot sikerült előre elintéznem
Közben kaptam az sms-t hogy baráti társaságunkba megszületett az első Baba. Örülök Nekik.
Délután hívtam S. dokit időpontért, azt mondta hívjam később Zs-t és Ő majd ad időpontot a magánrendelésére. 
Kaptam is, időpontunk március 20. Akkor tudom meg leleteim eredményét is, melyekről remélem, másolatot is kapok. Ugyanis készítettem egy táblázatot előző évek vérvételi eredményeiből, szeretném arra is bevezetni, de eltenni magamnak mindenképp. Bár tudom összességében nem látom át az összefüggéseket, úgy mint egy szakorvos, de azért sok mindent tudok már a témáról.
Alapjában véve ha érdekel egy téma beleásom magam.. Januárban megrendeltem a K. Intézet Lombikcsodák c. könyvét is. Egész jó kis összefoglalót kaptam a lombik menetéről. De előtte már kiolvastam a Z. West Gyermeket szeretnénk c. könyvének eme fejezetét. Illetve a hormonokról is itt okultam  sokat.
Szeretek olvasni, tavaly teljesen beleszerelmesedtem F. Éva könyveibe, a legutóbb megjelent könyvébe már belekezdtem, mely egy úti leírás de a stílusa verhetetlen.
Visszatérve kalandozásomból... letelt a munkaidőm. A buszom indulásáig volt még némi időm, így betértem a Kreatív hobby boltba( másik nagy szerelem) filcanyagot venni. A gyöngyfűzés mellett ezzel szeretnék még foglalkozni. Filcanyagból készített kitűzők, és gyűrűk gyártása. Az elkövetkező időszakban lesz időm bőven.
Itthon a vacsora után, megnyitottam a mail-emet, és örömmel olvastam, hogy újabb olvasója lett blogomnak. Ennek kifejezetten örülök. Igyekszem minden kedves olvasóm történetét Én is átolvasni hogy tudjam ki hogyan éli meg a várakozás időszakát.
Így telt el átlagosan a napom, most pedig már az ágyikóból várom legújabb kedvenc sorozatom következő epizódját.

1 megjegyzés:

  1. Szia:)Nekem is volt (remélem múltidőben beszélhetek) endometriózisom:)és a Sote II.Műtöttek engem is:) Csak Én utána kaptam 3 havi gnrh kezelést hogy ne jöjjön vissza, mert sajna elég alattomos az endometriózis...Sok sikert:Csibu:)

    VálaszTörlés