2013. szeptember 9., hétfő

Csak Pozitívan

Ez a mondta lebeg a szemem előtt reggel óta. Pozitívan hozzáállni a dolgokhoz, másképp nem is lehet sem elviselni sem feldolgozni történéseket.
A ma reggel sem indult fényesen, a teszt utoljára is negatívat mutatott. Nyolc óra elmúlt mikor az Intézetben a Tanár Úr felvette a telefont. Már tudtam mit fog mondani.
Sajnálja, sajnos ez sikertelen próbálkozás. Hagyjam abba a gyógyszert, és a kúpot, a menstruáció jönni fog, nem törvényszerű hogy a héten, talán jövő héten. Kérdezte hogy Tb-s próbálkozás volt-e, válaszoltam hogy igen, de lettek Fagyasztott embriók. Azt sajnos nem tudta Ő sem hogy mennyi, megkérdezi majd de ma 6 punkció vár a laboros lányokra, legyek türelemmel még a mai napon.
Kérdeztem hogy akkor novemberben találkozunk, és  mondta hogy nem,októberben találkozzunk egy megbeszélésen, ahol átbeszéljük, hogy hogyan is tovább.
Jelenleg a hogyan továbbot nem tudom, nem tudom hogy Fagyibabákat kérünk-e vissza vagy új stimulált ciklust kezdünk. Mind eredmények és megbeszélés függvénye.
És a miért kérdésre sem tudok jelenleg válaszolni. Nem gondolkodom azon, hogy mi lett volna ha másképp csinálok dolgokat, ha csak fekszem a két hét alatt... már nem számítanak. Csak az, hogy menni kell tovább, hiszen lehet még Karácsonyi ajándék egy Picicsoda.
Nem adjuk fel!


5 megjegyzés:

  1. vérből is nézettél hcg-t? én cask annak hittem, akármi volt is a helyzet.. ölellek..

    VálaszTörlés
  2. Audrey abból nem nézettünk. Nem tudom, hogy érdemes-e ha nem jön meg a héten vagy szerdáig majd rábeszélem a páromat hogy nézessük meg hátha.

    VálaszTörlés
  3. Én a 14. Napon nézettem, addigra már kimutathatónak kell lennie,l. Drukkolok nagyon!!

    VálaszTörlés
  4. A legjobb az utolsó mondatod!!! Nem adjuk fel!!!

    VálaszTörlés
  5. Rena, kitartást kívánok! Ha a mostaninak nem is, a következőnek biztosan sikerülnie kell! És igazad van, nem adjuk, nem adhatjuk fel!!!

    VálaszTörlés